Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM

http://blog.milliyet.com.tr/edebi

03 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Bana ayrılan sürenin sonuna geldim

Bana ayrılan sürenin sonuna geldim
 

Hayatta


Artık katlanamıyorum solmasına

Bahçemde gülümün

Artık bakamıyorum acısına

Aynada bakan yüzümün

40 yıllık süresi bitti

Bir acı kahvesin daha içtim ömrümün,

Ne desem, ne istesem boş,

…Yaşadım …

kimi gün acı, kimi gün hoş

Yalan olur, hep ağladım desem

Gülümsedim de,

Halime çok güldüm hatta

Bana ayrılan sürenin

sonuna geldim hayatta

Hoşçakalın, ayrılmam lazım

Ecel bekler diğer hatta

03-Nisan-2008 16:00

Ahmet Ünal ÇAM

 
Toplam blog
: 63
: 411
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM 1967 Çankırı doğumluyum. Hayatımın çoğu Ankara'da geçti. Kamu'da çalışı..