Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bana bir haller oluyor:)

Bana bir haller oluyor:)
 

Alıntı:)


Hani bahar mevsimin sıcaklığını doldurduğu aylarda,sabahın ilk ışıklarında güneşin gizlice odanıza süzülmesi ile kara kışın karanlığının boğduğu ruhunuzda baharın tazeliği ile çiçek açarken şöyle bir sünersiniz yatağınızda.
Ruhunuz bu sabaha uyanmışlığın mutluluğunu,bedeniniz güneş ışığının canlığığına kapılır fırlarsınız yataktan yüzünüzde anlamsız kocaman bir gülümse ile...
İşte kalbimdee böyle sabahlara uyanmaya başladı sonunda.
Karanlık kışın fırtınalar kopararak,kocaman buz parçaları ile dolular yağdırarak,eksili derecelerde buz gibi esintiler bırakarak gidişini,sonunda yaz sıcaklığında farketti kalbim ve henüz bahar yeni gelmiş gibi bir başka sevinçlere uyanıyor artık,kırklı derecelerin sıcaklığında baharın ılık esintilerini duyumsuyor sanki...
Bana bir haller oluyor!
Sebebini biliyorum galiba yada bilmiyorum aslında ? ...
Bildiğim birşey var ki;baharında var olduğunu gören gözlerimi götürmemiş karakış,hüzüne katıp yanında.
İşte bu bile gülümsemem için yeter sanırım...:)
 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..