Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Babalar Günü
 

Bana bir masal anlat baba!

Bana bir masal anlat baba!
 

Canım babam


Bana bir masal anlat baba, içinde hep sen olsun!

Bugün Babalar Günü, tüm babaların, baba adayı olanların sembolcük olan günü kutlu olsun.

Babalar Günü kutlanma tarihi çok eskiye dayansa da, ansiklopedik verilere göre 1924’ de Amerika’da resmi olarak kutlanmaya başladığı yazılıdır, Bu büyük sevgi bir günde kutlamayla geçiştirilemeyecek kadar yüce bir sevgidir, olsun bir gün için bile tüm dünyanın aynı şeyi paylaşması da ayrı bir güzellik değil midir?

Babalarımız, sevecen, koruyucu, arkanızda varlığını hissettiğiniz, dara düştüğünüzde görüşüne başvurduğunuz, yaşamınızda örnek aldığınız yüce insanlardır.

Benim babam kamuda görevli bir idareciydi. Çalışmış olduğu her bölgede sevilen, sayılan kişiydi. Memuriyetinden dolayı bir diyardan diğerine tayinimiz çıktığında bunun ispatı yöre halkı çoğunluğu uğurlamaya gelirdi.O kalabalık, babama olan hayranlığımı hep körüklemiştir.

İnsanları kırmazdı, olamayacak istekleri nazikçe geri çevirirdi. Memuriyetin getirisi ne ola ki, bizlere yokluğu hissettirmezdi, bayramları neşe ve sevinç içinde geçirmemizi sağlardı.

Evin en küçüğü olarak beni şımartırdı. Babamdan kalan en büyük miras, onun kişiliğinden olan, onu tanıyanların arkasından tek bir kelime dahi kötü söz söylemeden rahmetle anmalarıdır.45 yıllık çalışma yaşamında hiç kimseye başını eğmedi, karşılığında sürgün tayinlerle karşılaştı. Onurlu bir çalışmadan sonra genel müdürlüğü tarafından” takdir belgesi” ile onurlandırıldı.

Babam benim, canım babam, benim en güzel günlerimde bir köşede duygulandığını hep gözlemlemişimdir, beni sevdiğini biliyordum, ama sevgini belli etmezdin, seni kucakladığımda hep koklardın. Seninle paylaştığım çok güzel günlerim oldu.

Seni çok ama çok özlüyorum babam, babacığım. Benim.arkamda duran bana güç verendin. Aramızdan ayrılalı on bir yıl oldu daha, dün gibi ne çabuk geçti yıllar senin özleminle geçen yıllar senin sevgini hiç unutturur mu sandın?

Rüyalarımda bana masal anlat, ama içinde hep sen olsun! Sensiz geçirdiğimiz babalar günlerine bir yenisini daha ekliyoruz babam benim, Babalar Günün kutlu olsun! Mekanın cennet, ruhun şad olsun!

Seni seviyoruz, rahat uyu babacığım!

 
Toplam blog
: 15
: 830
Kayıt tarihi
: 05.05.10
 
 

Doğduğum yıl 1959, doğduğum yer doyduğum yer değil. Baba mesleği dolayısıyla göçmen kuşlar gibi gezd..