Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '11

 
Kategori
Psikoloji
 

Bana bir Masal anlat

Bana bir Masal anlat
 

...


Kırgınlıklarım ve hiç beklemediğim anda yaşadığım hüzünlerin ardından gelen bir sözdür bu. 

Bir Masal anlat baba…. diyen 

Yok cevap.. 

‘’ Beklediğim üzülme kızım geçecek bunlar deyip başımı okşayıp gögsüne bastıran. 

Hayat neden bu kadar zor … baba… 

Sessizlik. 

Neden anlatmıyorsun masalımı bana ‘içinde denizlerin balıkların ve uçsuz bucaksız özgürlüklerin olduğuna dair. 

Neden ! 

Nerdesin ! 

Hep sessizlik. 

Biliyorum benimlesin hep ama ben istiyorum ki yanımda ol … sesini duyayım 

Kızım, demeni özledim. 

Masalın devamnı getirmeni özledim ‘’içinde tüm sevdiklerim.’’ Olsun 

Neden yoksun sorularından sıkıldım. 

Beceremiyorum bu hayata karşı dirençli olmayı. Sen yoksun çünkü. 

Yalnız kız çocuğun bekliyor camda senin gelmeni. 

Belkide ‘Baba’ özcüğündeki güzelliği tam yaşamadığımdan o kelime bana çok ağır gelir. 

Bana bir masal anlat baba… 

İçinde tüm sevdiklerim…. 

içinde sen ol Baba. 

... 

 

 

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..