Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Bana bir mutluluk ısmarla

Bana bir mutluluk ısmarla
 

Bana Bir Mutluluk Ismarla


İçimde kopan senler var
Bensiz sen
Sensiz ben
Yıldızlar kadar uzağımdasın
Nefesim kadar yakınım
Bir türkü geçer sessiz yüreğimden
'Yüce dağ başında yanar bir ışık'
Ruhum dolaşır etrafında
Bilmezsin
Ne tükenişler buldu beni

Gözlerimde gölgeler salınır
Yüz çevirir bana kutsal güçler
Karışık rüyalar içiyorum
Her ay doğuşunda
Kendimden geçmek için
Sana koşuyorum yalın ayak

Bana bir mutluluk ısmarla
Gecenin en soğuk yerinde
Darmadağın olmak için
Gülümse
Aşk tanrılarına inat
Açtım gönül kapılarımı
Bir tek sen gir diye.


 
Toplam blog
: 9
: 305
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

1978 Erzurum doğumlu. Evli iki çocuk annesi. Ankara'da yaşamakta...