Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bana cemre düştü

Bana cemre düştü
 

Şubat'ın ilk haftası

birinci cemre

havaya düştü

 



gök başını eğdi

cemre buluta değdi

bulutlar şişti

kar yağmur dolu

yağdı yere düştü

her taraf

kar tipi boran

yerle gök arası

amanın aman

yer-gök

toz duman

 



Şubat'ın ortası

ikinci cemre suya
 


göller dondu

yollar sondu

çatılar

salkım saçak buz

buzu çözen

bir avuç tuz
 

 


Şubat sonunda

üçüncü cemre

toprağa

toprak ısındı şişti

yerler yandı pişti

yer yerinden yarıldı

su toprağa sarıldı

buluşup derinden

bahar sevincinden

 



her yerde bahar

 



son cemre bana düştü

içim ateşiyle yandı

cemre beni de

mevsim sandı

cemre şimdi de

bana dadandı

ama aldandı

 



ilahi cemre

n'olaydın  n'olaydın

bana düşmez olaydın

sen

havada

suda

toprakta

kalıp da

benden uzak duraydın

 



sen benim

ömrüme düştün

baharımı  üşüttün
 

 

 


Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..