Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Bana da küçüklüğümü anlat anne!

Bana da küçüklüğümü anlat anne!
 

Kızımla diyaloglarımızı 2 yaşından sonra, oğlumla diyaloglarımızı

3 yaşından sonra yazmaya başlamıştım.

Ne kadar saflar, ne kadar temizler, ne kadar içtenler.

Hiç bir kötü duyguyla kirlenmemişler. Öyle kalabilmeleri için üzerime düşen her şeyi yapacağım.

Zira, iyi bir toplumun oluşmasında en büyük etkenin bizler olduğunu düşünerek ben de, sevgiyle büyütürken, saygıyı da öğreterek, tüm olumlu düşünceleri aşılayarak, mutlu kalabilmelerini ve etrafını mutlu kılmalarını sağlayacak bütün manevi imkanları sunacağım.

"Her çocuk kendi kitabını yazar" görüşünden yola çıkarak; çocuk mu, anne mi, toplum mu baskın çıkacak zaman gösterecek.

AYSİMA

Anneliği tattırdın o en güzel duyguyu

Yumuşacık kokunla doldurdun sinemizi

Seninle başkalaştı evrendeki yerimiz

İnan hiçbir şey vermez bize bu zevki

Minicik varlığını seni çok seviyoruz

Aramıza hoş geldin sana teşekkür ediyoruz

GÜNCEMİZ

Kızımın doğumuyla beraber Havva Teyzesi bakımını üstlendi. Onları çok seviyor fakat her gün oraya gitmekten de yoruldu. Bizimle beraber gitmesi için sabah erkenden kalkıyor, hazırlanıyor, uykusunu alamadan yollara düşüyor.

Havva Teyzesi tatile gideceği için babaannesi geliyor. Babaannesi geldiği için çok mutlu! Mutluluğunu; "Anneciğim ben artık işe gitmeyeceğim değil mi?" diye dile getirdi.

***

Aysima geceyi çok huzursuz geçirdi. Sabah uyandığında yüzünde ve vücudunda kızarıklıklar vardı. Çocuk hastalıklarından birini geçiriyor şüphesi üzerine sabah doktora götürdük. Doktor bir takım testler istedi ve bir de iğne verdi. Hemşire hanım poposundan iğneyi yapınca ağlamaya başladı. Ben de neden ağladığını sorduğumda; "Hemşire abla popomu ısırdı" cevabını verdi.

Aysima - Anneciğim senin kocan kim?

Anne - Baban kızım...

Aysima - Keşke benim de bir kocam olsaydı...

***

Anne - Kızım bizim Başbakanımız kim?

Aysima - Ben.

***

Anne - Aysima artık uyu seni sallamaktan yoruldum. Sen uyumazsan ben de gider Merve'yi uyuturum.

Aysima - Anneciğim ben de geleyim mi?

***

Anne - Ne yapıyorsun o ağzına aldığın spagettiyi.

Aysima - Anneciğim saçımı bağlayacağım.

***

Anne - Hadi artık telefonu kapat seni öpüyorum.

Aysima - Ben de seni anneciğim, bir de sarılalım mı?

***

- Ben mutfağa yemek hazırlamak için gittim. Tekrar salona geldiğimde yerde bir ölü eşek arısı, Aysima'nın elinde de terlik vardı.

***

- Arı intikamını alıyor.

Çeşmede geçirdiğimiz tatil sonrasında babası resepsiyona hesap öderken, kızımı da arı soktu.

***

- "BEN" ile ilgili yorumları ;

Aysima - Anne o elinin ortasındaki benek ne?

Anne - "Ben” kızım.

Aysima - "Peki bu kim?" diye “ben”e yakın bir işareti gösterdi.

***

Aysima - “Ben bir kendime bakayım" diyerek kolunun altındaki “ben”i gösterdi aynada.

"Peki ben niye buradayım da burada değilim” diyerek diğer kolunu gösterdi."

***

Aysima - Anneciğim o nedir?

Anne - "Ben" kızım.

Aysima - Keşke ben de orada olsaydım.

***

Aysima - Anneciğim beni Havva teyzemlere götür.

Anne - Neden kızım?

Aysima - Sizden sıkıldım.

Aysima - Anneciğim beni almak için akşam gelme.

Anne - Neden kızım?

Aysima - Ben artık Havva teyzemlerde yaşayacağım.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 12
: 637
Kayıt tarihi
: 14.09.06
 
 

Bütün insanların o çocuksu saf hallerini koruyabilmelerini dilerdim. Her şeye rağmen.. Tamamen amatö..