Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '19

 
Kategori
Deneme
 

Bana Doğru

Anlatabilmek için yaşıyor olmam lazım. 
Yaşamam için anlatabiliyor olmam... 
İki ucu aşklı değnek benimki. 
Çok konuşan bir ben, keşke yazdıklarım gibi konuşabilsem. 
İçim dışımdan daha sesli. 
Dışım içimden daha cümlesiz. 
Sesim içimden daha sessiz. 
Kaç yokuşu tırmandın? 
Düz yolda kaç kere itenin oldu da düştün?
Sana sormuyorum. Kendime.
Benim derdim çünkü benimle. 
Kalp etten bir parça mı şimdi sence?
Değil bence. 
 
Mutlak dürüstlük var mı? 
Hep mi doğruyuz şimdi? 
Hiç mi eğilip bükülmüyoruz? 
Bizi 'yürüyeceksin' diye soktukları yoldan hiç mi çıkasımız gelmiyor?
Gelmez mi? Neden yolunuz yolum olsun ki? 
Yürümeyi bırak, yuvarlanacak dahi olsam kendi yolumda olmayı tercih ederim. 
Çıkın yolumdan. 
 
Çekingen değilim ama çekincelerim var. 
Korkak değilim, cesaretim deliliğimden. 
Hiç duymadığınız bir hikayenin sonunu size yazdıracağımı sanmıyorsunuz sanırım. 
Ne söylerseniz söyleyin uçacak, ama benim içimden geçip, satırlarıma dökülenler yaşayacak. 
 
Kendi sonunu gören benden değildir. 
Sonu olmayan, sonsuz bir yol benimki. 
Çaresizlik değil, çare bizlik olanından. 
 
Bazen edepsizleşebiliyorum. 
Ve biliyor musun ben en çok o halimi seviyorum. 
Haddini bilmez yanlarımla mutluyum ben belki. 
Size ne!
Aranıza almayın beni. 
Aranızdan geçip giderken bir selam verseniz kafi. 
Samimiyetinizi(!) bile sorgulamayacak kadar tanıyorum sonuçta hepinizi. 
 
Bilemeyeceğiniz dünyamda tahmininizden çok daha büyük keşiflerim var. 
En büyük keşfim ise, benim. Evet yanlış okumadınız. 
Ne gariptir ki ben, beni yeni keşfettim. 
Keşif başka şey'miş. 
Hani ben böyleyim, şöyleyim demeye hiç benzemiyor'muş. 
Mış gibi yaşamayı bıraktım. Ama siz yine de mış gibi görün beni. 
Böylesi çok daha iyi. 
 
Yenilgiden hiç korkmayan bir insanı neyle korkutabilirsiniz?
Hayatta içinde bu kadar renk barındıran bir insanı, yağmur yoksa gökkuşağı yok diye tehdit edebilir misiniz? 
Siz ede durun. 
Hele bulutla güneş bir sevişiversin. 
Siz görün yağmuru, söz görün gökkuşağını... 
 
Dünya bu kadar kirliyken, renklerimle başbaşa bırakın beni. 
Renksizlerin arasından, müsait bir yerde attım kendimi ben çoktan yukarıya. 
Hazır mısınız kendimizi kendimizden yeniden doğurup, 
benimize doğru uzun bir yolculuğa çıkmaya?
Yukarıya inmeye, aşağıya çıkmaya. 
Hadi bakalım ömür kısa, yol uzun olsa kaç yazar, 
Kısa yolda, uzun ömür daha çekici değil mi?
Bence öyle. 
 
Mutlu haftalar. 
 
 
Toplam blog
: 25
: 143
Kayıt tarihi
: 07.03.19
 
 

Sosyolog, Aile, İlişki, Evlilik Danışmanı, Oyun Terapisti ve Eğitmen ..