Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bana en sevdiğiniz kitapları yazın nolur...

Bana en sevdiğiniz kitapları yazın nolur...
 

özledimm......


Blog yazılarım (şiirlerim) genelde uzak geçmişten. Son yıllar yazmaktan ve okumaktan soğudum. Zihnimin fazla bulanık olmasına bağlıyorum bu durumu. Bazen günde 2 kitap deviren ben şimdi eriniyorum. Okudukça yazar, yazdıkça okurdum. Kalemdi kitaptı benim ilacım.

Mb yi keşfettim yazmak ve okumak arzum yeniden alevlenmeye başladı. Hiç okumuyor değilim tabi. Gazete, dergi vb. hatta öyle bişeyki tabelalar, vitrin yazıları, şampuan, deterjan arkaları yani gözümün erdiği hemen herşeyi okumadan geçemiyorum. ancak kitaplar alıp vakit ayırıp şevkle okuduğum zamanlara özlem doluyum.

Her kitabım benim çocuğum gibidir. Kıyıp sayfasını bile kıvırmam onların. En büyük hayallerimdendir 1 odamın kitaplık olması ve o odadaki bütün kitapları okumuş olmak. en sevdiğim kokulardandır yeni alınmış kitabın kokusu. her kitap yeni bir hayat. her hayatı yaşamak mümkün değil ama o hayatlara kitaplarla misafir olmak mümkün. bu satırları yazarken kitaplarımın kokusu var burnumda. onlarla yeniden kavuşacağım zamanlar yakın hissediyorum. hatta ufak ufak stok yapmaya bile başladım.

Ancak tavsiyelere ihtiyacım var. Okuyupta sizlerde derin izler bırakan kitapları bildirirseniz çok memnun olurum. belki biraz kolaycılık yapıyorum. oma o kitapları okurken aynı zamanda sizi neden etkilediğini, nasıl bir yapıya sahip olduğunuzu da düşünerek okuyacağım. buda kitabın ayrı bir tat vermesini sağlayacak bana. şimdiden teşekkürler.

Sevgiler ve Saygılar.....
 
Toplam blog
: 15
: 558
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

Meslek lisesi mezunu/maduruyum... Pek çok kişi gibi derin mücadelelerime yüzeysel gülümsemeler ka..