Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bana Esmeyi Anlat ...Galata Şenlikleri ..( Videolu)

Bana Esmeyi Anlat ...Galata Şenlikleri ..( Videolu)
 

GÖZDER Korosu / eu


Galata Şenlikleri'nin son gününe yetiştik, 20 yılının kutlamalarında. Selim Altınok ve Kerim Altınok kardeşlerin konseri olduğunu haber vermese arkadaşlar, böylesi bir güzel müzik bahçesinden geçmemiş ve böylesi güzel bir Galata gününü yaşamamış olacaktım, varolsunlar. Kerim ve Selim'i daha önce Jale Sancak Galapera edebiyat söyleşilerinde tanımış ve güzelim ezgilerini ilk orada dinlemiştim. Koşarak gittim kuşkusuz...

Bütün görkemiyle yükselen Galata Kulesi'nin taş duvarları arasındaki oyuk sarayların gediklisi , kırlangıçlar da zaman zaman hem şarkıları hem de rüzgara karşı danslarıyla şenliklere esrik bir tat kattılar . Sonra martılar geldi. Turistler geldi. İzleyiciler geldi. Ve GÖZDER KOROSU yerini aldı. Güzel, güneşli, soluk aldıkça içesiniz gelen tatlı bir havaya neden olan rüzgarlıca bir gündü ki yaşarken bir hoşluk veriyor bana böylesi havalar, kanatlanasım geliyor işte. Hani o pencerelerimizin perdesini usul usul kıpırdatıp içeri giren ve bizi içimizdeki bu dertlerden kurtarmasını dilediğimiz güzel rüzgarlardan. GÖZDER korosundan bir genç arkadaşımızın solist olduğu konseri paylaşmak istedim öncelikle.. Güzel bir günden arta kalanlar, şarkılar, rüzgar ve mutlu gülümsemeler, yaşam yani...

Altınok kardeşlerin bir de web siteleri var. Kendi yazdıkları yaşam öykülerini de KARANLIĞIN RENGİ BEYAZ adlı yapıtta toplamışlar...

Şimdi de videomuzu izleyin dilerseniz.

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=59104807


http://www.facebook.com/people/Ezgi-Umut/637524050#/video/video.php?v=95059457763

http://www.selimkerim.com/?page_id=12

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..