Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Bana gel deme beni bul

Bana gel deme beni bul
 

Alıntıdır...


Bir gün bir kadını aldatacağım senin yüzünden 
Gece bir yarısı sevişirken adını kulaklarına fısıldayarak 
Belki de daha kötüsü 
Salıncakta sallanan küçük bir kız çocuğuna adını koyarak 
Başka birini sen diye çağırarak 
Senin yüzünden iyi bir kadın kötü bir adama denk gelecek 
Çığlıklar eşliğinde ağlayarak 

Gözlerin gözlerime değeli 340 gün oldu 
Elini tutalı 51 gün 
Elini bırakalı 51 gün 1 saat 

Korkuyorum hırpalanacaksın diye
Kötü bir adamın koynunda  
Hayır bu beddua değil sana 
Çünkü kötü adamlar şarkı söyleyemez sevgilim 
Onlar kırlangıçların sesini duyamaz
Kötü adamlar başındaki pembe şalı bir prensesin tacı olarak göremez 
Kötü adamların tek gördüğü renk siyahtır 
Kötü adamlar sevemeyen adamlar değildir 
Ağlayamayan adamlardır 

Ben senin ağlamalarını duyarım bilirsin 
Ama bana gel deme 
Sen gel beni bul 
Ulusta üzerinde karlar olan bir bankın üstünde uzanıp 
çenemin altına silahımı dayamadan 
Ölümün vadisinde bir gölge olmadan 
Sessiz denizlerden gelip 
teknemiz kumsallara kapaklarını atmadan 
Sen gel beni bul 
Beni bir top arabasının arkasında görmeden 
Ortaçağ karanlığında şu marşı sustur 
Sen gel beni bul 
Bir savaş meydanında kanım kumlara akarken 
Beyazlar içinde bile razıyım gelmene
Sevgilim 

 

Emre ERDEN (Mavi ŞAİR) 

 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..