Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bana gel

Yüzümün üstüne kaç yüz düştü.
Kaç dağlı, yuvarlandı yüreğimden.
Önce, sevmez oldum.
Sonra görmez, taş oldum.
Gözlerimde eski inançlarla buldum seni.
Artık,
Uyutmak istemiyorum bedenimi.
Kuşlar böcekler uyandı,
Kanımın gürültüsüne.
Yer gök inledi, aşk buyurdu yüreğime.
Artık
Uçuyorum, çünkü usulca yürüyemiyorum.
İçimdeki hapisten,
Sorgusuz, sualsiz gözden,
Kurtarıyorum kendimi her birinizden..
Ona, bir yürek verin, içinde cesaret olsun
Buram buram aşk kokusu dışa vursun
Tutsun kolumdan alıp götürsün bilmediğim diyarlara
İçinde susuz alkol olsun …

Güneş Görgülü
05/01/2013 

 
Toplam blog
: 11
: 191
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Üniversitenin psikoloji bölümünü okudum. Fakat mesleğim danışmalık. Uzun yıllardır şiir  kısa zam..