Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '13

 
Kategori
Dostluk
 

Bana gel

Bana gel
 

( Resim, http://www.fotokritik.com/kullanici/bahar22 den alınmıştır. Bahar Hanım'ın kendi çalışmasıdır:)


"ne güzel olurdu ömür treninin bizi hiçle sarmalayıp

omuzlarımıza yüklediği anlamlardan sıyrılmaya çalışmak...

bir yaramızı bıraksak sokaklarda

bir yanımızı alsak yanımıza

dostluğu alsak sevgiyi alsak avuçlarımıza

aşka sevgiye hayata insana dair

kendi kıyımızda kaybolsak

kendi anılarımıza yaslayarak başımızı

sevmek fiiline kendimizce anlamlar yükleyerek

özgür olsak...

ve gitsek kendimizden başka her yere...

birbirimize mesela

ben sana gelsem

sen gelsen

ya da

gelsek...

ne güzel olur du değil mi? "

Yasemin Batal

Bugun sayfam sadece Yasemin'in cümlelerinden oluşsun istedim. Ben kelimesizim bugün, kendi içimde çoğalıyorum. Çoğaldıkça yok olmamayı dileyerek...

...

Tükenir elbet, gün de tükenir

Ömür de.

Aşktan da çalar zaman

Hatıralardan da.

Şimdi bütün sevdalarına bir sigara yak.

Hasretle çek dumanını içine.

Ama yalnız beni düşün

O dumanın hayalinde.

Yalnız beni özle, nefesinde.

Sigaran kalmadıysa eğer bana gel.

Sigara içmem

Ama saklıyorum senin için bir tane.....

(Kerem Alışık-Bana gel) 

 
Toplam blog
: 27
: 295
Kayıt tarihi
: 12.08.11
 
 

Bazen kelimeler içinize sığmaz olur ve taşar. İşte o zamanları yaşadığım şu günlerde yazdıklarımı..