Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '19

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bana Gelen Bir Şiir

Sevgili okuyucularım,

Hepinize selam ve saygılarımı sunuyorum.  İşlerinizde sağlık ve başarılar diliyorum. Çoğu zaman başkaları için yazıyorum. Onların eserlerinden söz ediyorum Amacım sanatımıza ve kültürümüze katkıda bulunmaktır, bundan da onur ve sevk alıyorum.

Geçenlerde bir öğretmen arkadaşımdan bir mektup aldım. Beni en çok duygulandıran bir öğretmen arkadaşım beni Denizli’ den arıyor. Açık adresimi istediler ve derken bana iki kitap ve bunlarla birlikte bir mektup ve benim için yazdıkları bir şiiri göndermişlerdir. Öncelikle bu şiiri benim için yazan Emekli öğretmen şair Ahmet Çölgeçen’e teşekkür ediyor ve benim  için  yazdığı şiirini  sizlerle paşlaşmak istiyorum.


      ABDÜLKADİR GÜLER HOCAM

Söke ilçesinde eğitimci koca bir çınar
Dallarında çiçekler açmış sanki bir pınar
Çevreye hayat verir, kıymetini bilmeyen kınar
Sökeli seninle öğünsün, Abdülkadir Güler Hocam

Yıllarca ders verdin öğrencilerin yanında
Onlara doğruyu gösterdin doğruluk kanında
Yanlış yola gidenleri döndürdün anında
Sökeli seninle öğünsün Abdülkadir Güler Hocam


Ordu-Çamaş İlçe Milli Eğitim Müdürü oldun
Yüzlerce öğretmenin dertlerine çare buldun
Yazar şairliğinle eğitimcilere örnek oldun
Sökeli seninle öğünsün, Abdülkadir Güler Hocam

Gazi Üniversitesinden Mehtap Demirel Hanım
Sendeki cevheri keşfetti dedi. “O benim canım”
Yüksek Lisans Tez konusu yaptı tam donanım
Sökeli seninle öğünsün, Abdülkadir Güler Hocam


Erciyes Üniversitesi’nden Merve Nur Usluer bayan
Tez konusu bilgisini sende buldu kendine yarayan
Tüm bilgilerini topladı hayatını kapsayan
Sökeli seninle öğünsün, Abdülkadir Güler Hocam

ÇÖLGEÇEN der, Güler’i sorarsa bazılarının Kızı, oğlu
Kızıltepe İlçesi Esenli köyünden Mehmet Ali oğlu
Türkiye’nin gururu, eğitim alanında bir Köroğlu
Sökeli seninle öğünsün, Abdülkadir Güler Hocam


                                    27 Kasım 2018

                                 Ahmet ÇÖLGEÇEN
                            Emekli Öğretmen- Denizli
 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..