Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Bana Güvenmeyin

Bana Güvenmeyin
 

İnternetten buldum :)


Önce bir fıkra ile giriş yapayım.

Gazetede şöyle bir ilan çıkmış :

"Bir müdür aranıyor.Yüksek tahsilli, İngilizce ve Fransızca bilen, askerliğini yapmış, 30 yaşından gün almamış, boyu 1.85'den yukarı ve bekar olması gerekir...

Temel başvurmuş :

-Ben demiş, yüksek tahsil şöyle dursun ilk mektebi bile zor biturdum.İnciluzce de Firansizca da bilmeyrum.Yaşım 45'den yukarı, boyum 1.67...

-Eeee, demişler.Ne demek istiyorsun?

Temel gayet ciddi :

-Bu ilanı verduğunuz müdürlük işi var ya, ha bu iş için bana güvenmiyesunuz demeye geldim...

#

İşte ben de dün çok yoğun bir gün geçirdim. Gündüz iş, akşam sınav filan derken yorulmuşum.

Hal böyle olunca blog da yazamadım.

Her gün yazayım diye düşünmüştüm ve planlamıştım ya (sizin bundan haberiniz yok ama olsun).

İşte şimdi blog yazamayınca onu haber vereyim istedim.

Ben bugün yazamıyorum, bana güvenmeyin yani :))

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..