Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Bana her şey bedava!

 

Nasıl geçti habersiz;

O güzelim yıllarım!

Şimdi korku başladı.

Kaçıyor uykularım!

*

Ah almadım çok şükür;

Herkes memnundu benden!

Yalnız; bilmem o ne der.

Kuşkuluyum yengenden!

*

Dışarıda başkaymış;

Evde başkaymış huyum!

Gördüğünden konuşmaz,

Onunki yalnız duyum!

*

Eksiklerim var biraz!

Namaz, Oruç mesela!

Onlar da olsa var ya!

Yerim Cennet-i Ala!

*

Geçen sordum hocaya!

“Allah büyüktür!”dedi!

“Sen hep böyle devam et!

Bitmez senin kredi!”

*

Her şeyi söylemedim;

Kim bilir neler derdi!

Beni çuvala koyar;

Ağzını da dikerdi!

*

Elimde dört şahidim!

Biri kız, üç de oğlum!

Allah sormayacak mı?

“Babanız nasıl kulum?”

*

Dört şahit ipten alır!

Hanım etse de dava!

Gene yaşadın Ahmet!

Sana her şey bedava!

*

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..