Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bana inat kar yağdı şehrime

Bana inat kar yağdı şehrime
 

İzmirim sen her halinle güzelsin


" Hiç adetim değildir sabah kalkınca dışarıya bakmak psikolojim nasılsa giyinir çıkarım. Ama bu sabah bir sürpriz ile karşılaştım. Yine gönlümce giyinmiştim topuklu ayakkabılarımı da giydim işlem tamam çektim kapımı çıktım.

Aaa... o da ne her yer bembeyaz ve lapa lapa yağan kar. İnanamadım saniyeler içinde bir sürü şey geçti aklımdan; akşam yazdığım blog "benim şehrimde kar yok ki", yazıyı yazdıktan sonra çantamdan çıkardığım şemsiye ve en önemlisi eyvah topuklular. Aynı hızla geri döndüm.

1 saate her şey eskiye döner düşüncesiyle çıktım yola ayağımda botlarımla... şemsiyemide açmadım hadi biraz hissedeyim diye, ama dayanamadım yüzüme vuran gözüme kaçan nerden geldiği belli olmayan kar tanelerine ve şemsiyemi açtım. Öğle vakti oldu hala yağmaya devam etmekte varlığını iyice hissettirdi...

Zevk almaya çalıştım fotoğraf çektim kardan adam yapmayı istedim küçükte olsa ama ellerim dondu sanıyorum. Gökyüzüne baktım her yer griye bürünmüş . Şimdi işten çıkıp eve gitmenin zorluğunu düşünüyorum bozulmuş, kaza yapmış araçlar...ve ben hala kışı sevmiyorum.... ŞUBAT 2012"

Silmiş olduğum bloglara göz attığımda kış tesadüfleri dedim.  2012 de yazmış olduğum  ancak  yayınlamadığım  yazıma bugün devam etmek varmış demek ki, bu sabahta kalktığımda yağmur yağıyor düşüncesiyle başımı kaldırdığımda  kar olduğunu farkedip gülümsedim hoşuma gitti. Bu kez ayağımda topuklu ayakkabılar yoktu yoluma devam ettim :) Biraz tutmasını isterken İzmir buya 1 saat içinde kesildi.

Ben kışı hala sevmiyorum üşüyorum ama aşk geldiğinden beri yüreğim sıcacık.

2015'in ilk denemesi olarak yüreğinizin sıcacık olması temennisi ile....

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..