Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '19

 
Kategori
Şiir
 

BANA KALDI

BANA KALDI

Suç ve günah bana kaldı.

Gidenler gitti gelenler geldi

Suç ve günah bana kaldı

Ağlayanlar güldü, gülenler ağladı

Suç ve günah bana kaldı.

 

Herkes yolunu. Buldu çıktı günahtan

Geçmişler unutuldu kaldı anılar

Kangren oldu yaralar

Suç ve günah bana kaldı

 

Aranda gezenler, düze indiler

Düzdekiler aranlar a çıktılar

Her tarafı karanlığa sardılar

Herkes gitti, suç ve günah bana kaldı

 

Yabanı ormanda, arı gördüler

Arıların iğnesini buldular

Onları da bana zerk ettiler

Bütün suç ve günah bana kaldı

 

Buldularda,  günahıma girdiler

Gelen geçene beni sordular

Her şeyin kabahat ve suçu bende buldular

Buldular da, buldular…

 

12.12.2019.Ali KARAGÖZ

 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..