Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bana kalma

Yine bir basamak daha yükseldim yere doğru
Yine ham hayaller koştu peşim sıra
Beni kim yok eder sinesinde
Kim teslim eder yağmura saçlarımı,
Hangi rüzgâr yetişmek için biner bir kelebeğin kanatlarına?
Şimdi arkasına bakmadan giden beni bir uçurum bekliyor
Bir dal bekliyor
Bir melek
Belki,
Kimbilir?
Sordum tüm soruları
Tüm cevaplar saklı güneşin vurduğu yerde
Dalgalarda ya da
Deniz benim
Dağ benim
Eylül kimin ey dünya?
Kimin Eylül?
Kim cesaret edebilirdi
Kimin hoyratlıgı?
Artık gel
zemheri
Karakış
Uzadıkça uzasın yollar
Mevsim de öyle
Şimdi gitme vakti
Ya da kalma!
Kalma sen!
Ben kalırım yerine!
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..