Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Bana müsade

Bana müsade
 

Yabancısıyım

Sessizliğime hapsolmuş tüm sesli harflerin

 

Katili olduğum şiirlerime mezar olan kalemimin

Ve üzerime battıkça doğmayan her güneşin yalancısıyım artık…

 

Dilsizliğim dile gelmeyeli çok sus oldu

Çok pus oldu adımlarımı sayamadığım sensizliğim

 

Yüzümü çevirmediğim her ayna

Bir çatlak daha çizdi görmezliğimin gözlerine

 

Sağır oldu duymazlığımın dibine gömdüğüm her çığlık

 

Kendimce

Sürgün ettim kendimi

 

Çektiğim her nefeste

İçime bir kurşun daha sıkan kokundan

 

Gözlerine dalıp dalıp çıkamayan bakışlarımdan

Ve rüzgara inat parmaklarımın arasından akan ırmak boyu saçlarından

 

Çok sevmiştim seni

Ve anlayamadığım kadar kendime anlatmayı

 

Ve inan ki

Anlatamadım dönmeyişine gidişini

 

İçimde adım adım büyüyen bir deliydim belki ayak uçlarımda

Duvarlarımdan silinmeyi bekleyen tüm sessiz harflere sestim belki

 

Bel ki de

Ilık bir nefestim içimdeki bizi büyüten ninnilerde

 

Sırf solmasın diye

Sahilime vuran tüm mavileri toplardım gözlerinden

Ve yine sus olurdum

Gül kokulu teninde kimsesizliğime sessizce

 

Ahh sevgili

Hangi Tanrıçadan emanettir sana bu gülüşler

Ve gamzelerinde her gece yıkandığım bu düşler

 

Eğer diyorum

 

Eğer

Bana bir hece gelebilseydin

Bir satır olabilseydin şiirlerime

 

Ben her gece seni yazar

Bir ömür boyu bize gelirdi her dize

 

Dedim ya

Çok sevmiştim seni

 

Neyse

Yalnızlık beklemez

 

......Bana müsaade….

 

ilhanaşıcıocakikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..