Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bana ne aldın?

Bana ne aldın?
 

Resim : alıntı


Şimdi otur bir köşeye
İster elini çenene koy, ister yüreğine.
Düşün bakalım ne yaşadın üç yüz altmış beş günde
Bir yılı daha geride bırakıyoruz.
Kimlerin kalbini kazandık, kimlerin kalbini kırdık.
Üzülmedik mi ?
Kalbimizi kırmadılar mı ?
Öyle yada böyle, acı yada tatlı bir yıl daha gitti ömrümüzden.
31 Aralık gecesinden 01 Ocak 2009’a istersen içerek, eğlenerek gir.
Yeni yıla sevdiklerini ister tatlı bir sözle ister ufak bir hediyeyle mutlu ederek gir.

Hediye dediğin şu zamanda ucuz ama anlamlı olmalı.
Pahalı hediye de pek bir güzel oluyor ama değil mi ?
Hediye alacağımız kişinin kişiliğine göre hediyeler seçmekte fayda var.
Esprili hediyeleri de unutmamak lazım. Şahsen bana esprili bir hediye gelse çok sevinirdim.
Hediye tavsiyelerim

Erkeklere ve Bayanlara

· Kol Düğmesi : İsme özel, resimli kişiye özel kol düğmesi
· Anahtarlık : İsme özel, resimli kişiye özel anahtarlık
· Kravat : Tutulan takıma özel taraftar kravatı
· Gömlek : İsme özel, özel hazırlanmış
· Takı : Altın, gümüş vs. ( özenle seçilmeli )
· Saat
· Makyaj Aynası : isme özel
· Takvim : Birbiriden güzel resimlerinizle renklendirilmiş kişiye özel masa takvimi
· Fotoğraf Albümü : Kare kare yaşanılanlara dolu
· İç Çamaşırı
· Cüzdan
· MP Çalar ( Teknoloji ürünleri )
· Kaşkol, Eldiven, Bere, Şal
· Çanta, Ayakkabı
· Günlük
( Eskisi kadar olmasa da belki hanımlar veya beyler dizilerden etkilenip tutmak isterler )
· Bir buket çiçek

Kardeşime çok güzel bir hediye hazırladım ama söylemem sürprizim bozulur.
Şimdiden yüzündeki ifadeyi düşünebiliyorum ve düşündükçe de mutlu oluyorum.

Benim Bu Yıl Almayı Umduğum Hediyeler

· Saat
· Takı
· Kazak
· Şal
· Cüzdan
· Hafıza Kartı
· Notebook
· Çanta
· Makyaj Malzemesi
· Kitap
· Defter : Bir birinden güzel türkü sözleri yazabilmem için
· Eldiven : siyah ve üzeri aksesuarlı
· Araba ( kırmızı yada yeşil )


Dostlarıma : Önemli olan hediye değil. Güler yüz ve güzel, içten, samimi dilekler.
İşte o zaman listedekiler değil dünyalar benim olur.

Bu da yeni yıl şarkınız ( çok aradım ama sonunda buldum )

Yeni Yıl

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
Bizlere kutlu olsun
Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
Sizlere mutlu olsun

Eski yıl sona erdi
Yepyeni bir yıl geldi
Bu yıl olsun mutlu bir yıl
Bu yıl olsun hey hey

Kardeşiz biz hepimiz
Bitmesin hiç sevgimiz
Aramızda dargınlık yok
Aramızda hey hey

Mutlu olsun insanlar
Mutlu olsun tüm evren
Yeni yılda hep birlikte
Yeni yılda hey hey


Herkese sağlıklı sevdikleriyle mutlu bir 2009 diliyorum. Sevgiyle kalın…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..