Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Bana öyle bakma..

Bana öyle bakma..
 

Bana öyle bakma
ten kokularını bilirim
ben aşkın acemisiyim..

Bana öyle bakma
kaybolurum derinliğinde
dokunma
dudaklarıma
nikotin tadı var nefesimde
ve
dilimin ucunda bir küfür
anlasana..

Bana öyle bakma..


Yağmurun yağmasını bekliyorum ağlamak için
güneş bir kaybolsa..


Okuduğum kitapları anlamıyorum artık
ya sayfalar uzun geliyor
ya anlatılan
dostlar sanki bu günlerde
biraz fazla alıngan..

Sen
Bana öyle bakma..

Gün doğuyor yine
birilerini daha fazla zengin etmek için çalışacağım
işçi gömleği içersinde
korkularımı unutacağım.

Bir gün fırsat bulursam
bu şehirden kurtulup
ufka yelken açıcağım.

Giderken yanımda olursan
tek bir söz söylerim sana
bana öyle bakma.

Çünkü o vakit
seni bırakamıyacağım..

Ben sıradan deli oğlan
şaşkınlığında
aşkım.
Ne vakit başladı bilmiyorum
ben artık
dünü hatırlamıyorum..

Tamam
kabul ediyorum
hala akşam oldumu
bir kaç tek atıyorum..
Güz hüznünden benimkisi
yoksa
seni rakı masasında aramıyorum.
Zaten şişesinde balık olsam
ben kesin boğulurdum..

Aslında
verdiğim tüm sözleri tuttum.
ama
aşık olmadan önce
bu yüzden işte

bana öyle bakma..

Gerçek olan neydi bilmiyorum
aslına bakarsan
belki yoruldum..
ve artık
düşünmek istemiyorum.

Haklısın
okumak için çıkmıştık yola
yolumuz aydın
aydınlar şaşkın..

Büyüklerimizimi dinlemek gerekiyordu
büyük düşünenlerimi..

yoksa
sadece
düşünenlerimi.

Ben sıradanlığa alışmışken
sen karşı camdan perdeyi açtın
ve
baktın

bana öyle bakma
biraz bekle
yitirdiklerimin izleri var hala
hakim olamadım
adam olayım bari karşında..

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..