Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '07

 
Kategori
Sinema
 

Bana öyle bir film tavsiye edin ki; Herşeyden uzaklaşayım

Bana öyle bir film tavsiye edin ki; Herşeyden uzaklaşayım
 

Bana Yollar Göster, Ama Sonu Aynı Yere Varsın


Sinemadan yaklaşık bir aydır uzağım. Ayağım bir türlü gitmiyor ki gidipte bir film seyredeyim, ağız tadıyla. Belki de bu aralar beni keyiflendirecek bir film bulamayışımdandır. Bilemiyorum...

Bu ay sinema dergisini elime aldığımda da eskisi kadar heyecanla okuyamadım. Şimdi sorsanız hangi filmler vardı bu ay gösterime girecek? Cevap vermekte epeyce zorlanırım.

Sizlerin sinema zevkine güvenerek ve affınıza sığınarak soruyorum. Bir film var mı bildiğiniz, gittiğimde "her şeyden uzaklaşabileceğim". Kendimi farklı bir dünyada hissedebileceğim. Rahatça ve keyifle gülebileceğim. Rahatça ağlayabileceğim.

Sevgiyle ve sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı kalın.
 
Toplam blog
: 55
: 3379
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

'Hayat nefes alınan anlardan ibaret değildir. Hayat nefesin kesildiği anlardan ibarettir.' Haya..