Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Bana Sağlamlar Lazım

Bana Sağlamlar Lazım
 

 

Ruhum daralıyor her gün,
Neden böyleyim niçin üzgünüm.
Ağlayarak geçiyor her günüm,
İnsanlardan sıkıldım,
yalancı sahte maskelerden.
Fakat bu üzüldüğüm bu değil,
Mesele adamların bunlara uyması,
Hele insanlara yalakalık yapanlar,
İşte onlar benim asıl düşmanlarım.
Ruhum daralıyor iş bu yüzden,
0 puan veririm ben bunlara 100’den.
Ne adamlık ne vicdan, ne adalet,
Etmişler adamları pis işlere alet!
Bunları düzeltmek lazım,
Fakat dil dönmez, kapanır ağzım,
Zafere giden yolda,
Bana sağlam cevizler lazım.

 

 
Toplam blog
: 15
: 105
Kayıt tarihi
: 15.02.18
 
 

Merhabalar. Ben Ertuğrul Demirel kendi tabirimle ise yozlaşmamış filazof. Bu blogumda her hafta y..