Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bana sahip çıkmadı

Bana sahip çıkmadı
 

Bugün hava kapalı ve yağmurlu ama içimde bahar coşkusu var. Dolu bile yağsa benim için bahar havası.

Havada aşk kokusu var. Televizyondaki havada. İnsanlar evlenebilmek için sıraya girmişler. İki dakikalık konuşma sonucunda eş seçiliyor.

İnsanlar ev olayına takmış durumda. Özellikle de kadınlar.

Sorulan ilk soru *Eviniz var mı?*

Eşinden boşanan kadınların genelde sebepleri *Bana sahip çıkmadı* şeklinde.

Erkeklerin boşanma sebepleri de genelde *Anlaşamadık* şeklinde.

Bu sebepler doğru mudur yoksa ortak bir bahane midir bilinmez.

Gözlemlediğim diğer bir şey de yaşlı insanların evlenme hevesleri. Sebep biraz farklı ama yaşlıların söylediği ortak sebep *Evde bir ses olsun yalnızlık çok zor*

Sunucular ve program formatı biraz kaliteli olsa bu programlar aslında o kadar da yadsınacak bir şey değil.

İnsanlar evlenmek istiyor ve asosyal iseler böyle programlara başvuruyorlar.

Diğer ilginç bir konu ise kadınların tercihlerinde erkeklerin kendilerinden 15-20 yaş hatta daha fazla büyük olabileceği konusu. Olgun erkek isterlermiş. Sanki eş değil ayva seçiyorlar.

Erkeklerin tercihi ise kadının kendisinden ne kadar küçük olursa o kadar makbul olduğu yönünde. Bu yaş farkı 30 olsa erkekler zil takıp oynayacaklar.

Sadece birkaç kez rastladım. Kadın erkeğin kendi yaşıtı olmasını en fazla 2-3 yaş büyük olmasını istediğini söyledi. Çok mantıklı olmasına rağmen çok istisna bir durumdu.

Başka izleyecek bir şey bulamadın mı diyenlere de *Evde kalasınız da kanal kanal zaplayasınız inşallah* diyorum.

Başka da bir şey demiyorum.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..