Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Bana şeker yok mu?

Bana şeker yok mu?
 

Sonsuz olduğu kadar sorunsuz bir hayat sürebilen yokken neden Fani olay ve kişilere kanayım ki....


Bazen çocuk olmayı isteriz ya.... Ben istemiyorum
Bir yerlerde küçük kızlar vurulurken, eli yüzü kirli oğlanlar dipçiklerle dövülürken neden isteyeyim ki....

Bazen dost sohbetleri aranır ya... Ben aramıyorum
Ahbaplarıma verdiğim değeri belli süre sonra geri almak zorunda kalıyorsam neden
arayayım ki.....

Rüyalardan hiç uyanmamayı umut ederiz ya... Ben ummuyorum.
Gerçekle hayalin içiçe olduğu ve doğruluk adına bir adımın atılmadığı hayatta neden
ümit edeyim ki.....

Yar, yaran, sevgiliye mektup yazılır ya... Ben yazmıyorum
Gelmeyeceğini bile bile, özürlerin anlamsız olduğu bir ortamda neden
kendime eziyet edeyim ki....

insanın kendini birşey sandığı anlar vardır ya... Ben sanmıyorum
Varla yok arasındaki şu kısır dünyada küçüklüğümüzü görüyorken neden
kibir yapayım ki.....

İnsan bazen yaşama dört elle sarılır ya.... Ben sarılmıyorum.
Sonsuz olduğu kadar sorunsuz bir hayat sürebilen yokken neden
Fani olay ve kişilere kanayım ki.....

Arada bir insan ölmek için iç geçirir ya.... Ben geçirmiyorum neden
olacağını bile bile Allah'a isyan edeyim ki.....

'Nerede o eski Ramazanlar' denir ya..... Ben demiyorum neden
Bana şeker vermeseler bile gözümün içine bakanlar varken dert yanayım ki....

'Deliye her gün bayram 'sözü vardır ya... Ben deli değilim
Neden kendi kendime konuşayım ki....
SUSTUM
İYİ BAYRAMLAR

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..