Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bana sen lazımdın, ayrılığın değil

Bana sen lazımdın, ayrılığın değil
 

-Sen giderken buralardan, kapkara bir gece doğdu üzerime
-Ayrılık sirenleri çalıyordu, benden ayrıldığın tren garında...
-Sen kokuyordu, bahçem çiçekler boynunu bükmüş güller dikenlerin arasından kaybolu vermişti...
-Sana ait ne varsa sakladım, bana sen lazımdın, ayrılığın değil...

-Sensiz geçen günlerde, hayalini çizmiştim baş ucumda ki duvara
-Ağlamıyordum ayrılığının ardından, kilitlenmiştim sürgün edilmiştim gözyaşlarım pınarı kurumuştu...
-Geçerken hüznün kapısından, bir matem havasında bize ait odaya zifiri karanlığa gömdüm
-Senden sonraki beni...
-Herşey sendin ve sen kokuyordu, bana sen lazımdın, ayrılığın değil...

-Yürüdüğün yollar, baktığın heryer sendin, sen olurken heryer baka kalırdım olduğum yerde...
-Yüreğim de bir acı, göğsümde ayrılırken hediye ettiğin hançer yine sendin çıkaramazdım yerinden...
-Bir yalan gibi geldin geçtin, oysa ki benim için hep gerçektin ve öyle kaldın.
-Uzun ve sık sokaklarda volta atarken yalnızlığıma isyan ederdim, bana sen lazımdın, ayrılığın değil...

 
Toplam blog
: 36
: 535
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

Evli 2 çocuk babasıyım özel bir şirkette bölge managerliği yapmaktayım. ..