Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
İnançlar
 

Bana seni gerek seni

Bana seni gerek seni
 

Herkese Lazım Olan Bir İman


 ''Bana Seni Gerek Seni''

(YUNUS EMRE)

Sözüyle açılış yapmak istiyorum yazıma. Ve kırmızı kurdaleyi kesiyorum coşkuyla. Küçük bir konuşma yapıyorum dostlarıma; bize seni gerek seni diyorum huşu içinde. Alkış sesleri geliyor arştan, pür neşeyle doluyor kalbim...

''Bana Seni Gerek Seni'' dillendiriyorum bu sözü her fırsatta, inan ki hemen yüz çeviriyorum mecaza. Çünkü biliyorum ki reçetemde senin adın yazılı ''ALLAH'' ve şunu da çok iyi  biliyorum ki ilacım ''İBADET' ''ALLAHU EKBER'' diyerek başlıyorum namazıma, hiç bitmeyecek olan cihatıma... Ve şeytanın kahrolduğunu hissediyorum o an. Kahraman ruhumla düşmanın çöküşünü izliyorum gururla. Ne büyük bir zevk ama! Bu zevke hepimiz nail oluruz inşallah.

İslamın askerleri gibi beyaz atımızla cennete koştuğumuzu hayal edelim inşallah

''Bana Seni Gerek Seni'' haykırışlarla Allah Allah Allah

 ( Haydi Dostlar Namaza, Kurtuluşa...)           

     

 
Toplam blog
: 10
: 1448
Kayıt tarihi
: 23.05.11
 
 

Hayatta üç prensibim vardır. Şükret, üret ve paylaş... Yazılarım aracılığıyla ürettiklerimi sizle..