Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bana sevginde cömert ol...

Bana sevginde cömert ol...
 

Korkma sen bana ‘’ Seni seviyorum’’ dediğinde ben şımarmam sevgiyi boşa harcamam…

‘’Seni seviyorum’’ demek birine neden bu kadar zor gelir…

Neden bazen doya doya haykıra haykıra akıtamayız, içimizdeki sevgi selini istediğimiz insanlara.

’’Seni seviyorum’’un gizemi söylenmediği zamanlarda neden daha fazladır...

Bu yüzden midir acaba sevgimizi söyleme konusunda ki cimriliğimiz.

Acaba ‘’Seni seviyorum’’ ları kolayca söylediğimizde değer kaybına uğrayacağından mı korkarız ya da anlamsızlaşıp yitip kaybolacağından mı çekinirde susarız

Bu sebeplerden dolayı mıdır bu çekincelerimiz, bu cimriliklerimiz sevgi konusunda.

Sebepsiz ve anlamsız bir biçimde sevgi yoğunluğunu hep içimizde yaşarız, yaşatırız ya da yaşatmaya çalışırız kendimizce. Sevilen için deli divane olduğumuzu aman anlamasın, aman bilmesin şeklinde sanki bir suç işliyormuşçasına…

‘’Sevmek suç mu’’ sorusu bundan dolayı mı çıkmış ortaya acaba.

Seni seviyorum demek bu kadar zor mu gerçekten?

Öfkemizi, kinimizi akıtırken ki kolaylığımızı, cömertliğimizi sevgimizi söylemede ve göstermede neden kullanamayız.

Neden cimrileşirde sukut durur dilimiz...

Ben istemiyorum, hiçbir zaman istemedim de, öfkelerdeki, kinlerdeki, umarsızca tutarsızca ağızdan cömertçe bir bir akıtılan nefret sözcüklerini. Sen bana ve tüm insanlığa bunları vermek istediğin zaman cimri ol, ben seve seve razıyım bu cimriliğine, kabulümdür o zaman bu konuda her şey.

Ben sevgilerdeki ‘’ seni seviyorum’’ ların sesli söylemlerinde cömert olunmasını istedim yüreğimi, yüreğine eş bildiklerimden, bir tuttuklarımdan.

Ya çocukken;

Çocukken bana sarılmak için, sevginizi göstermek için neden uyumamı beklediniz.

Neden ben uyuduktan sonra gelip yanağıma o buseyi kondurdunuz…

Gerekçeniz şımarmamdan korktuğunuz içindi biliyorum. Ama ben hiç şımarmadım ki, şımarmayı bile öğrenemedim biliyorsunuz, bile bile yinede şımartmayı bana öğretmemek için elinizden geleni yaptınız.

Oysa ben şımarmak istiyordum, üstelik sevgi şımarığı, sevgi arsızı olmayı…

Ben uyurken de hissediyordum bana sarılışlarınızı, dokunuşlarınızı,

Ama ben hiçbir zaman istemedim uyurken bana sarılmaları, dokunmaları, öpmeleri bu sevgi saklamalarını…

Uyanık halde istedim, tüm bunları, öpmeleri, hissederek gözümün içine bakarak bana dokunmaları...

Neden çocuk yüreğime cimri davrandınız bu konuda

Sevgiyi çoğalttınız mı peki bu şekilde, kısıtlı kullanarak, kazancınız ne oldu, çok mu kazandınız.

Sanmıyorum.

Siz bir şey kazanmadınız ama benim çocuk yüreğimden çok şey gitti…

Şimdi büyüdüm artık…

Kanıksatılmış ve zorla üzerimize yapıştırılmış sevgilerdeki cimriliği ben yapmıyorum ama o çocuk yüreğimden gidenler de hala geri gelmiyor…

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..