Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '16

 
Kategori
TV Programları
 

Bana Sevmeyi Anlat / Bir yıldız doğuyor!

Bana Sevmeyi Anlat / Bir yıldız doğuyor!
 

Ay Yapım imzalı, Kadir Doğulu, Seda Bakan ve Mustafa Üstündağ'ın rol aldığı "Bana Sevmeyi Anlat" Cuma akşamlarının vazgeçilmezi oldu.

Bana Sevmeyi Anlat'ta; Alper'in (Kadir Doğulu) kızı Çiçek'i canlandıran çocuk oyuncu Lavinya Ünlüer başarılı performansıyla dikkatleri üzerine çekti.

Her hafta sosyal medyada Kadir Doğulu ile olan sahneleri çok konuşulan küçük oyuncunun büyük bir hayran kitlesi var.

 

bana-sevmeyi-anlat-2

5 yaşında, anaokulunda okuyan Lavinya, ailesine oyuncu olmak istediğini söylemesiyle ekran macerası başlıyor. İlk dizisi Bana Sevmeyi Anlat olan küçük yıldız set ortamını, ekibi ve oyunculuğu çok sevdiğini her fırsatta dile getiriyor.

cicek-lavinya-unluer

Lavinya'nın sette en büyük destekçilerinden biri olan Kadir Doğulu set aralarında tüm zamanını küçük yıldızla geçiriyor. "En İyi Stil Sahibi Çocuk" ödülü bulunan Lavinya aynı zamanda modellik de yapmaktan da hoşlanıyor.

 

bana-sevmeyi-anlat-1

Yönetmenliğini Mesude Eraslan'ın, senaristliğini Deniz Akçay'ın üstlendiği "Bana Sevmeyi Anlat" her hafta Cuma günü saat 20:00'da FOX'ta ekrana geliyor.

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..