Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bana tavsiyede bulunun

Bana tavsiyede bulunun
 

oğlum değil ama şirin değilmi


Ailemle tatile gitmek istiyorum. Eşim, bugün 8 aylık olan oğlum ve ben...
Yaz tatiline az kaldı uzun süredir hiç kullanmadığım tatilimi bu yaz oğlum ve eşimle güzel bir tatil beldesinde geçirmek istiyorum.

Çok pahalı olmayacak orta direk bir ailenin rahat edebileceği temmuz ayı içerisinde bir tatil önerin bana...
Bir de oğlum için sıkıntı olmamalı tabi en önemli mesele bu.
Onun rahat edebileceği bir yer ve otel önerebilirseniz sevinirim.
Benim durumumdayken daha önce tatile gidip memnun kalan dostlar
Sen falan yerde falan otele git orada çocuk için herşey düşünülmüş diyebileceğiniz bir yer olabilir mesela..

Haydi dostlar şimdiden tavsiye ederseniz erken rezervasyon indirimi için fırsatım olur..

 
Toplam blog
: 20
: 573
Kayıt tarihi
: 19.01.09
 
 

Dünyayı gördüğüm gibi okuyan biriyim. Başkalarının ne gördüğü ile ilgilenmiyorum. İlginç olmayan bir..