Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Turlar
 

Bana tur demeyin!!!

Bana tur demeyin!!!
 

Tam bir haftam var... Herşey için bir hafta. Dolu dolu geçirmem gerekiyor, hata yapmamalıyım, iyi bir yer seçmeliyim ve tatil harika geçmeli. Tatildeki tek amacım dinlenmek.

Tur oparatörü arkadaşıma özellikle bunu belirtiyorum. Nasıl yerlere gittiğimi ve nasıl bir tatil keyfim olduğunu biliyor. Derken büyük gün geliyor ve yola çıkıyorum. Devamında büyük bir hayal kırıklığı... İnternette deniz kenarında gözüken otel gerçekten deniz kenarında fakat pansiyon tarzı bir yer. Dörtyüz odalı ve hepsi dolu. İkişer kişi kaldığını hesaplarsak en az sekizyüz kişi var. Sanki her yerden insan fışkırıyor. Adım atmaya yer yok. Toplama kampı gibi resmen. Yemek kuyruğu iki saat sürüyor. Kuyrukta bekleyip yemek bittiği için yemek alamama ihtimalide var üstelik. Kısa bir şoktan sonra, otele-pansiyona giriş yapmayıp hemen turda çalışan arkadaşı arıyoruz. Cevap çok ilginç...''benim sorunum değil siz orayı seçtiniz'' Evet biz seçtik. Sanki atladık otobüse gittik, gördük. Aman ne güzel neredeyse bin kişi var biz de aralarına karışırız dedik.

Uzun telefon görüşmeleri sonrasında güneye inmek zorunda kalıyoruz. Yani beş saat fazla yolculuk yapıyoruz o sıcağın altında. Kendimizi otele zor atıyoruz. Bu seferde buranın parası fazla. Verdiğimiz paraları hesaplayıp, yettiği kadar kalalım diye arkadaşı arıyoruz. Sadece dayak yemediğimiz kalıyor. Yaklaşık onüç saat sıcağın altında yaptığımız yolculuğa mı yanalım (bu arada fazla benzin gitmesin diye klimayıda açmadık), bir günümüzün yolda geçtiğine mi yanalım, yaptığımız hesaptan kat kat fazla ödediğimize mi yanalım, paramızla rezil olup birde üste yediğimiz fırçalara mı yanalım???

Eeeyyy ahali!!! Duyduk duymadık demeyin. Bu turlara fazladan para verip gideceğinize koyun paranızı cebinize, yettiği kadar bir yer bulun. İnanın çok uygun fiyatlara harika apartlar var. Üstelik onlarda klimalı ve kocaman havuzları var. Yemek işini hiç dert etmeyin. İnanın bir tabak makarna işinizi görüyor. Zaten sıcakta fazla yemek yenmiyor, bol bol su içiliyor.

Yıllardır tatile giderim ve her defasında güvenilir, sağlam bir yer olsun diye turlardan yer ayarlamışımdır. Fakat bundan sonra asla bana tur demeyin. Belki binlerce kez tövbe etmişimdir. Kesinlikle hiçbir tura para vermeyin. Yok arkadaş hatırymış, yok o bilirmiş... sakın sakın...G idin bir apartta paşa paşa tatil yapın bence.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..