Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Bana Ülkemi ver İnsan !

Bana Ülkemi ver İnsan !
 

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/


Hakkın yoktu talan etmeye, zulmünle kuşatma gökyüzümü...

Benden çaldığın maviyi ver insan!

Hırsınla yaktığın yeşilimi, nefretinle öldürdüğün sevdamı ver insan!

acıyla büyüdüm insan

Bir zamanlar darağacına astığın çocukluğumu ver !

Tahammülün yok huzura sükunete, faydası yok kelimelerin biliyorum

Ama yine de bana ülkemi ver insan!

Soysuzlaşmış zihniyetinle karanlığa gömdüğün geleceğimi ver insan

Nasırlaşmış yüreğinin hapsettiği köhne beton duvarlarda, sana doğru yeşeriyorum

Benden çaldığın yağmuru ver insan!

 

Dipnot: ufaktan bir merhaba geri dönmek güzel sevgilerle... Kırık kalem 

 
Toplam blog
: 36
: 535
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

Evli 2 çocuk babasıyım özel bir şirkette bölge managerliği yapmaktayım. ..