Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
Anılar
 

Bana yalan söylediler

Bana yalan söylediler
 

Babamın torunları....nasip olmadı onu görmeleri


Hani benim sevdiklerim

Hani gönül verdiklerim

Bana yalan söylediler

Kaderden bahsetmediler....

***

Bir şarkı sözlerini dinlediğiniz bir anda paramparça oldunuz mu hiç !

işte bu şarkı beni pazar günü beni benden aldı götürdü...

Bana yalan söylediler

Dedim durdum

Bana yalan söylediler

Kaderden bahsetmediler...

***

İnsanın hayatındaki dönüm noktaları vardır.

Büyük acılar , büyük sevdalar, büyük ihanetler gibi.

Bunun büyüklük boyutu insanın ruhunda kalbinde yarattığı sarsıntlar ve üzüntülerle paraleldir.

Evet bana yalan söylediler...Sevdiğim taptığım babamı aldılar götürdüler...

Bana yalan söylediler hani benim sevdiklerim

Bana yalan söylediler kaderden hiç bahsetmediler....

Babamın ölümden kader böylemiş laflarını o kadar çok dinledim ki beynimin bir yerinde o kadar yer etmiş ki bu şarkı sözününde duyduğumda aklıma gelen tek şey babamı kaybetmemden sonra yaşadığım büyük üzüntüleri yeniden yaşadım

Yokluğunu kabul etme

ki

Edilmiyor ....asla edilmiyor

Kim ne derse desin acılar azalmıyor

Katlanır hale geldiğini zannetiğinizde tek bir söz sizi allak bullak etmeye yetiyor.

İşte

Bana yalan söylediler bana yalan söylediler

Hani benim sevdiklerim ....

***

Sonra tekrar sil baştan o acının içinde buldum kendimi..

Odaları tek tek dolaştığım

Odalar dediğime bakmayan iki odalı ve de salonu olan mütevazi bir evde büyüdük tüm gençliğim o evde o güzel küçük odaları olan evde geçti.

Odalar sanki bir tiyatro salonu büyükliğindeymiş gibi dolaşırdım

Her gece babaM saklanmış bize oyun oynuyor diye...

Aslında babam bizimle hiç oyun oynamadı bir kez olsun dizinin üstüne alıp hoplatmadı.

Dik duruşu ve konuşmasıyla otoriter bir yapısı vardı.....ve onun yetiştirilme tarzında çocuklara o kadar yüz göz olunmaz aslada şımartılmazdı....bizler böyle büdüyük....ama bizlere karşı sevgini hassasiyetini ve de üstümüze titrediğini hep hissederdik öyle gösterirdi kendini....klasiktir ya gece üstünü açtımı diye çocukların üzerlerine bakılır bizde bunu babam yapardı inanın ayak seslerinde hissederdim odaya baktığını ve dolaşıp çocuklarının üzerini örtüğünü...

Bana yakan söylediler Bana yalan söylediler

Hani beni sevdiklerim

Şarkı kaçıncı kez çaldı ben ne kadar süre bu düşüncelerdeydim hatırlamıyorum... annenim bana seslenmesiyle kendime geldim...

Ben sürekli

Hani ben...ni benim sevdiklerim...hani gönül verdiklerim....

***

Annemin yayına giderek kocaman bir öpücüğü yanağına kondurdum çok şükür dedim çok şükür...

***

Sevdiklerimizi bir ömür mutlu kalmanızı dilerim.

Sevgilerimle

Gelincik

Not: şarkı sözleri Semiramis Pekkan

http://canliklip.com/videoklip-23367-Semiramis-Pekkan-Bana-Yalan-Soylediler.html

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..