Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Anılar
 

Bana yazılan şiirler unutulmasın

İtiraf ediyorum ben çok arayan bir kadınım. Evde koyduğum eşyaların yerini pek bulamam, her zaman ararım sonunda da mutlaka bulurum. Bu sefer aradığımı henüz bulamadım ama başka şeyler buldum en önemlisi unuttuğum iki şiiri buldum.

Bunlardan biri, benim çok sevdiğim ama büyüme çağında sürekli kavga ederek birbirimizden uzaklaştığımız kuzenime ait. Aslında şimdi kendisi hepimizden çok uzakta çünkü Amerika'da. Bizim kavgalarımız bir kişinin sevgisini paylaşamamakdandı ama o kişinin sevgisinin ikimize de yettiğini 30 yaşına gelirken anladık. Yine de birbirimizi çok özledik ve ben şehir dışında okuduğum üniversite yıllarında bana aşağıdaki şiiri yazmıştı. Yazdığında 10 yaşındaydı. Adı ‘ Sevgi Bağı
Bugün çığlıklarla uyandım
Yine seni gördüm
Artık yeter görmemekten öldüm
Her gece gözümdesin
Benim sevgilimsin
Sana olan sevgim sonsuza sürsün
Nereye baksam
Seni görüyorum
Gurbetine dayanamıyorum
Her gün sana dua ediyorum
Her zaman yolunu gözlüyorum
Ama gelmiyorsun
Bugüne kadar dayandım
Sana her gün ağladım
Bir gün mutlaka geleceksin
Biliyorum
Ama seni özlüyorum
Güller açtı
Zambaklar açtı
Gelmedin sevgilim
Papatyalar açtı
S.G. 27/01/92

Bulduğum diğer şiiri de hayatı paylaştığım kişi yazmıştı. O şiiri unuttuğumu söyleyememem fakat uzun süredir okumamıştım. Okudum ve yine birbirimizi seçmiş olmamızın ne kadar doğru bir karar olduğunu anladım. Zor kadınımdır, onla da çok tartışırım. Aşağıdaki şiiri de flört ederken ayrıldığımız bir anda yazmıştı. Ama ne güzel yazmış!

Adı ‘ Gece Yarısında Gün Işığı ‘:

Karanlığın ortasında yalnızım
Vakit gece yarı
Belki gün henüz sonsa ermemiş
Güneş batmamış
Ama olsun sensizliğimi hissediyorum
Benim için vakit gece yarısı
Karanlığın ortasındayım
Bir ışık arıyorum bir ümit
Belirsizlikten çıkış noktası
Fakat nafile çırpınıyorum
Telefon sesiyle kendime geliyorum
Ahizenin öbür ucunda sen varsın
İçimden ılık bir su akıyor
Etraf aydınlanıyor birden
Belki gecenin tam ortası
Olsun sesini duydum ya
Güneşe kavuşuyorum
Y.Ş. 27/09/93

Başlıkda da dediğim gibi bana yazılan şiirler unutulmasın. Bundan sonraki şiirleri çocuklarımdan bekliyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 2331
Kayıt tarihi
: 12.08.06
 
 

1971 Adana doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Kimya Müh. bölümüne başlayana kadar Anadolu'nun kebap ..