Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Bana yeniden öğret aşkı....

Bana yeniden öğret aşkı....
 

aşık olmak için gözlerin yeter


senden öncem varmıydı bilmiyorum

sanki gözlerimi açtım seni gördüm

herşey seninle başladı

senden önce hiç bir şey yok

hepsini sildim

ufak bir çocuğun masumluğu ile karşındayım

tut ellerimden

bana yeniden öğret aşkı

gözlerine bakıp gülebilirmiyim

seni seviyorum diyebilirmiyim

uğruna ölebiliriyim

bana yeniden öğret aşkı

uzak denizleri anlat bana

yüreğindei fırtınaları

karanlık geceleri anlat bana

güneşin doğuşunu anlat

bana aşkı anlat

yeni baştan öğret bildiklerimi

heyecanlarımı üzüntülerimi nefretlerimi

ve bir umutla özlediklerimi

bana aşkı anlat

kuş gibi çarpan kalbimi

gülen gözlerini heyecalarını

bana seni anlat

bana aşkı anlat

nasıl istersen öyle olsun aşk

senin doğruların olsun sevdalar

sen nasıl istersen

öyle olsun mutluluklar

ağaçlar, gök, kuş, deniz

ve bir garip aşık bendeniz

kokuları bile değişsin çiçeklerin

yeterki mutlu bakın gözlerin

sen nasıl istersen öyle olsun aşk

yeni baştan yazılsın sevdalar

mutlu olsun insanlar

mutsuzluk hiç olmasın

ne dert ne elem ne gözyaşı

tut ellerimden

bana yeniden öğret aşkı....

 
Toplam blog
: 20
: 503
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

9 Ocak 1965 İzmir Bergama doğumluyum. İzmirde yaşıyorum. Tahsilim lise. Bir gıda şirketinde personel..