Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Müzik
 

Bandanalı ihtiyar, Willie Nelsson

Bandanalı ihtiyar, Willie Nelsson
 

O beyaz sakallı, bandanalı, delişmen tavırlı, hırpani moruğun içe işleyen sesini duyuyorum.. Eskiden de dinlemişliğim vardı. Birkaç şarkısını severdim.'' Always on my mind''. '' Crazy'' gibi.. Son defa Obama' nın tahta çıkış töreninde dinleyince yine aklıma düştü. Şarkıcı, söz yazarı, aktör, gitarist, prodüktör, müzisyen- aktivist bir beniadem.. Bize yabancı gelir diye düşündüğümüz ama Keskin' li Hacı Taşan' ın deyişlerini anımsatan country parçalarını yanık yanık söylüyor.. Kendime bir cd' sini oluşturdum, bıkmadan dinliyorum. Johny Cash' lerin pabucu dama atıldı artık. Müziksever dostlara arada kulak vermelerini öneririm.

 
Toplam blog
: 16
: 526
Kayıt tarihi
: 06.04.07
 
 

Emekliyim. Bir özel kuruluşta yarım zamanlı çalışıyorum. İki oğlum var. Boş zamanlarımı dolu geçirme..