Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Banka maceraları - 1

Banka maceraları - 1
 

Bankacılık zor iş vesselam. Bilinenin aksine öyle oturduğun yerde rahat bir çalışma ortamının üyesi değilsindir aslında. Hergün stres, yoğun tempo ve zamanla elektronik bir insan olmaya başlarsın. Müşteriyle birebir ilişkilerin yoğun olduğu ortamlarda stresin, koşturmacanın yanısıra ayrı bir komedya da oynanır, müşteri ve müşteri temsilcisi arasında bazen komik, bazen de trajikomik diyaloglar yaşanır:

Banka müşterisi şirin bir teyze ve müşteri temsilcisi arasındaki yaşanan gerçek bir diyalog;

Memur - Teyzecim hoşgeldin, işlemin neydi?

Müşteri - Para çekcem kızım.

Memur - Hangi hesaptan çekeceksin?

Müşteri - Benim hesaptan kızım.

Memur - Hesap numaran nedir?

Müşteri - Ben bilmem numarasını.

Memur - Peki teyzecim adın soyadın nedir?

Müşteri - .... .....

Memur - Teyzecim doğum tarihin nedir acaba?

Müşteri - 46, kızım. Memur -

Tam olarak söyleyebilir misin?

Müşteri - 1946!

Memur - !?!?

Memur - Teyzecim şuraya adını soyadını yazıp imzalar mısın?

Müşteri - Kızım benim okumam yazmam yoktur. Sen yazsan da ben parmak atsam olur mu?

Memur - Peki teyzecim ama "parmak attığına dair" noterden belgen var mı? (Memur da artık ne söylediğinin farkında değildir)

Neyse şirin teyze noterden onaylı mühür belgesi ve mührünü çıkarır, para çekme dekontuna mührü vurur. Memur kızımız da şirin teyzeye ödemek üzere 100.TL' yi kasasından çıkararak teyzeye uzatır. Şirin teyzemiz parayı evirir çeviri, beğenmez bir tavırla memur kızımıza dönerek:

Müşteri - Kızım bu para benim değil.

Memur - Teyzecim hesabında 100.TL vardı, istediğin gibi hepsini ödedim.

Müşteri - Kızım bu para benim değil. Buraya getirdiğim para değil bu.

Memur - Teyze para nasıl senin değil anlamadım.

Müşteri - Benim size verdiğim paranın arkasında oğlumun telefonu yazıyordu.

Memur - !?!?

Kendisine gelen havaleyi almak için sıra bekleyen orta yaşlı, sinirli beyefendi gişeye doğru yaklaşır ve kimliğini memura uzatır.

Memur - Hoşgeldiniz efendim nasılsınız?

Müşteri - Bırak sohbeti de işine bak.

Memur - !?!?

Müşteri - Adıma havale gelcekti.

Memur - Havale nerden gelecekti beyefendi?

Müşteri - Kimliğimi verdim ya isimden çıkmıyo mu!

Memur - Gönderenin adı nedir?

Müşteri - .... .....

Memur - Ne kadar gönderecekti?

Müşteri - Sanane, ne kadar gönderecek, sana mı göndermiş!

Memur - Beyefendi güvenliğiniz için soruyorum bunları.

Müşteri - Bırak güvenliği falan, para alırken hiçbir şey sormazsınız, para çekerken anamın kızlığına kadar soru sorarsınız.
 
Toplam blog
: 296
: 6335
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Bankacılığın stres ve yoğunluğundan fırsat buldukça, okumaya ve düşüncelerimi burada paylaşmaya ç..