Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Banka soymak istiyorum ben

Banka soymak istiyorum ben
 

Ama şartlarım var!


Öyle "küüt" diye banka soyulmaz, arkadaşlar!


Zira banka soymanın bile bir usulü ve adabı vardır!

Yolu yordamı vardır!


Senelerdir tasarlarım ama bugüne kadar eyleme geçmek nasip olmadı, dostlar!


Dedim ya, şartlarım var! Acemi işi silahlı bir "gasp" olmayacak, kimse "maddi" ve "manevi" bir zarar görmeyecek." Arkadaşınla yiyip içeceksin ama 'ortak' iş yapmayacaksın," felsefesine sadık kalınacak! (Paylaşıma karşıyım ben.) Hepsinden önemlisi bu iş, "yakalanmadan" gerçekleştirilecek!


Zor iş, değil mi?


Mutfağımdaki beyaz ve geniş masada yaptığım planların, çizdiğim projelerin haddi hesabı yok1

Krokiler üzerinde çalışmak, öyle yorucu ki! Her şeyin en ince ayrıntılarını düşünerek bir banka soygununu "senaryo" haline getirmek, Milliyet Blog'ta yazı yazmak kadar zor!


Ne zaman "dört dörtlük" bir soygun planı hazırlasam, mutfaktaki o beyaz ve geniş masanın diğer ucuna çekerim, döner koltuğumu. "Organize Suçlar Amiri Culduz" olurum ve işim oldukça zordur zira karşımdaki de Culduz'dur! Kıldan, tüyden dellileri bile büyük bir sabırla didiklerim. Şeytanice hazırlanan bu soygun planı beni yıldırmaz. Ve inanın, dostlar...


Her seferinde "ben", "beni" enselerim!


Organize suçlar dedektifi olarak "faili" yakalamaktan duyduğum haz, banka soygununu gerçekleştirirken duyacağım hazzı üçe beşe katlar her seferinde.


Ve soygun hiçbir zaman gerçekleşmez!


Diyelim ki soygun kusursuz olarak gerçekleşti ve "amirim" avucunu yaladı!


Ben yine de yakalanırım, arkadaşlar! Neden derseniz...


Benim ağzımda bakla ıslanmaz da ondan işte! Kusursuz olarak gerçekleştirdiğim bu banka soygununu tutar, hem de blog kategorisinde ballandıra ballandıra yazarım ben!


Huyum kurusun!


Siz şimdi tutup, "Fikir jimnastiği,  fikir mimnastiği tamam ama işin bir de 'ahlaki' şeysini ne yapacağız, Culduz," diyebilirsiniz elbette! Benim elim armut toplamaz tabii...


Hemen klavyemin başına çöreklenerek, " Bankaların içleri bizzat sahipleri tarafından boşaltıldığı günümüzde o bahsettiğiniz 'ahlakı" yüz bin kere severim ben," diye bir grizgâh yaparım ve tartışmayı başlatırım haliyle! Siz bana laf sokuşturursunuz, ben de size ve geçinip gideriz işte! Fena mı olur?


Öte yandan... İçi sahibi tarafından "tamtakır" edilmiş bir banka iflah olmamacasına gümler!


Culduz'un dahiyane bir planla soyacağı banka ise kuruş zarar etmez! Mudileri sağ olsun, zararı bir şekilde telaffi ederler! Üstelik, reklamı olur o bankanın.


Demem o ki, dostlar, banka soymak güzel, soyguncuyu yakalamak ondan da güzel ama en güzeli oturup bunları yazmaktır bence.


Laf aramızda; şu banka soyma fikrinden tümüyle vaz geçmiş değilim. Planı, projesi olan arkadaşlarla "fikir teatisine" hayır, demem. Ortak işlere yanaşmam ama uzaktan olsa da "lojistik" destek verebilirim.

Yeter ki "editörleri" uyandırmayalım.(Başak Hanım'ın ruhu bile duymamalı yani.)


"Yayın dışı" mesajlarla kontaklaşalım!


Kodesi boylarsanız ben size bakarım!


Yaz yaz nereye kadar?


İşimize bakalım!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..