Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bankacı Kız ...

Bankacı Kız ...
 

Geçenlerde yine yolum düştü, tarihi güzelliği, güneş ışınlarıyla yansıyan o bankaya, yoğun iş temposuyla çalışıyordu o gün yine, kalabalıktan oluşan insanların nefesi, buğulaştırmıştı camlarını...

Her zamanki gibi beklemeye başladım, o cila kadar parlak, kalebodurların üzerinde, sıra bayağı kalabalıktı, soğuk bir esinti esiyordu her bir köşeden, dağıtıyordu o tenin saf ve temiz kokusunu insanların üzerine.. Yoğun iş temposu yormuştu çalışanları biraz, gerilmişti sinirler, işte o an çıkıyordu tatlı gülüş ortaya, ayırıyordu kendini diğerlerinden, beyaz ojeli tırnaklar, narin ellerini tamamlıyordu, sıra beklemek bile, sıkıcı gelmiyordu artık, onun o gülümseyerek, çalışmasını izlemek, yatıştırıyordu ortamı, haz veriyordu insana, akşama kadar durup izleyebilirdim, sıkılmadan, bıkmadan o güzelliği.. Saçları serilmişti, sade kırmızı tişörtünün üzerine, sempatik davranışlarıyla, ışık saçıyordu çevresine, ufacık altın zinciri vardı, o ay gibi parlayan boynunda, tüm güzelliğini yansıtıyordu, şirin kalpten kolyesi, acaba izlemekten keyif aldığım, o bakışlar mı ilgilenecekti benimle, dua etmeye çoktan başlamıştım bile, biraz korku, biraz acemilik, ikiye katlamıştı heyecanımı, oysa devam ediyordu, tüm güzelliğiyle işine, bir anda sesleniverdi, o tiz sesiyle, buyurun

Merhaba diyerek, uzattım elimdeki çekleri, o bilgisayar ekranından bakarken, ben de kendi kendime mırıldanıyordum acaba karşılığı var mı diye, aslında o kadar önemli değildi, işimin olup olmaması, ona yaklaşmıştım, yakından izleme keyfine nail olmuştum, incelemeye almıştım, tüm güzelliği o an dalmış gidiyordum, gözlerinin derinliklerinde, bir anda irkili verdim o tiz sesiyle yine, gözlerimiz çakıştı bir şimşek gibi, bir yıldız parlıyordu, gözbebeklerinde sanki, körpe bir çocuğun, bakışları kadar masumdu o nur gibi yüzü, biraz daha beklemem gerektiğini söyledi orada, yüreğim ortadaydı zaten, ayrılmak istemiyordu o güzellikten, sorun değil diyerek devam ettim bekleyişime, teninin doğal kokusu, geçirmişti beni kendimden, içim kıpır kıpır olmuştu, dünya onun etrafında dönüyordu sanki, o an bütün doğanın güzellikleri ondaydı..

Ama gel gör ki, her şeyin bir sonu vardır işte, vakit gelmişti, ayrılmak durumunda kaldım, ismini bile öğrenemeden, kapıyı açıp dışarı çıkarken, arkama baktığımda, O BANKACI KIZ gülümsüyordu  yine.

 
Toplam blog
: 22
: 198
Kayıt tarihi
: 09.04.12
 
 

1976 Artvin/ Şavşat doğumluyum. İlk, orta, lise artvinde okudum. Şu an memleketimden 1300km uzakl..