Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Bankacılıkta "geri çekme yöntemi"

Bankacılıkta "geri çekme yöntemi"
 

“...bir süre sonra geri çekiyoruz!”

Bu sözler bana ait değil… Cardfinans adına 444’lü telefonlardan, bankası adına yanıt veren Esra hanım söylüyor. Hatta bankanın bir şubesine gidip anlatacağım olaya itiraz ettiğimde de aynı yanıtı, o şube müşteri temsilcisi de söyledi.

Kredi kartını kullandığım Finansbank’ın hesap ekstresinde bir ‘parapuan’ kavramı var. Nasıl biriktiğini hemen her kredi kartı kullanıcısı biliyor, ayrıca anlatmıyorum. Sorunum bu ‘parapuan’la işte!

Son ödemesi 10.11.2008 tarihi olan bu hesap özetimin günü gelmeden bir alışverişe gittim, ödemeyi söz ettiğim parapuandan yapmak istedim. “Yetersiz bakiye” yanıtı aldım. Şaşırdım elbet. Bana gelen ekstrede belirtilen rakamın altındaki paralarıda ödemedi, sonraki denemelerde.

Ödememi olağan bir yöntemle yapıp çıktım.

Yazının başındaki sözcükle anlatılan bu durum; tüketicinin aldatılmasına örnek bir olaydır. Bu parapuanın belirtildiği belgeyi tekrar inceledim, bir koşulu falan var mı diye. Yok!

Ama ortada para da yok, buharlaşmış. İtiraz ederken banka şubesinde bu tanımla anlattım derdimi;

“Benim ya da bana verdiğiniz para buharlaşmış!” diyerek.

Hesabı inceledikten sonra işte o şubedeki görevli de, “...geri çekilmiş” diye bilgi verdi. “Ben o paranın bir koşula bağlı olduğuna ilişkin bir bilgi, not ya dabaşka bir şey görmediğimi” söylesem de sonuç değişmedi...

Süresinde kullanmamışsınız?!

Üstelik son ekstre elimdeyken.

Bankadan itiraz edilebilir, 444’lü telefonlarla yapılan görüşmeler kaydedilmekte, dinlediklerinde işiteceklerdir yazılanları.

Finansbank sanıyorum bizim iyiliğimiz için uyguluyor bu “geri çekme!” yöntemini. Üstüne de bir teşekkür bekliyorlardır mutlaka!

***

Bankanın ‘Parapuan nasıl kazanılır’ı anlatan linki:

http://www.cardfinans.com.tr/parapuan.jsp

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..