Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
231
 

Bankada rövaşata

Bankada rövaşata
 

VAL_REI_by_Teruchan


_ Bak hemşehirlim sen burada yenisin sanırımkine.

__Yoooğh deeleeem. Ben ha buranın bekçisiyem. Sen ne istiirsen bokem?

_ Senin iyiliğini istiyorum kurban. İçeride kaç kişi var?

__Heeç kimse yok idir. Sen neden bene sori soriyorsin habire? Beni taniyorsin?

_Yok bee ne tanıycam seni. Ben buraya soyguna geldim ama kimse yokmuş ki içerde.

__Yauu agam get işine herkeş öğle yemegindedirler. Ögleden sonra gel sen hele.

_ Kaç gibi geleyim soymaya? Bana saat ver.

__ Yahu my brother kardeşim, go to business hele yaa. Git işine bokem.

_Okey okey watchman kardeşim kızma hemen. I come in the afternoon tamam mı? Öğleden sonra.

__Yahu ne diyon anlamıyom ki ben ? Git öğleden sonra gel, ya da her ne olursan gel deermişim hele youuu =)))

Afternoon ( Öğleden sonra ).......

_ Şeyy affedersiniz bayan, bişey sorcağım da...

__Numara aldınız mı ? ALmadıysanız lütfen alın ve sıranızı bekleyin.

_ Banka soygunu için hangi düğmeye bascaz bulamadım da..

__Güvenlik arkadaş size yardımcı olacaktır. Şimdi beni leave me comfortable beyfendi. ( beni rahat bırakın )

_ Şeyy güvenlik bey ben banka soyacağım da hangi düğmeye bascaz da numara alcaz?

___ Diğer işlemler dügmesine basacaksın gurban.

_ Ayrıca şu silahınızı verir misiniz ? Lazım da.

___Tabii al coonım .

_Saolun. Bana bakın ulaaan. Bu bir soygundur. Herkes pamuk ellerini cebine atsın bakıyım. Kızım vezneci. Sen de bana şu ana kasanın anahtarını ver hemen.

__Tamam tamam yeter ki beni ellemeyin. Ben daha bakireyim soyguncu bey.

_Salak salak konuşma da where hemen anahtarı.

BİZİM SALAK SOYGUNCU KASAYI AÇAR VE......

_ OOOoooooo paralara bak. Burada torunlarımın torunlarına kadar yetecek para vardır vallaha. Şimdi şu çuvalları doldurmaya başlayalım.

O SIRADA CEYRAN YAPAR VE KASANIN KAPISI KAPANIR.... sOYGUNCU İÇERİDE KALIR...

_ Haydaaa noluyor yaa. Kapı kapandı. Tüh içerde kaldık. Dur bi çilingir çağırayım da açtıralım kapıyı. Kızım vezneci arasana şu çilingiri içerde kaldım.

__Tamam beyefendi çağırıyorum ama anahtar bende haberiniz olsun.

POLİSLER GELİR..

__Buyrun beyfendi sizi merkeze kadar götüreceğiz. Sizi tam merkeze oturtup adam gibi pataklayacağız.

_Ne gereği var memur bey ben kendimi döverdim.

__Yok yok bu bizim görevimiz. Buyrun gidelim.

_ Madem öyle diyorsunuz olsun bakalım.

Bu ne yaaa ben bu muhabbetten bişey anlamadım ki. Aklın sıra espiri mi yaptın yazar kardeş ?

__ Ewet ben bunu espiri olsun deye yaptım looooo.

Haydaaaaaa.

____BİTTİ ____

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kimse kimsenin umrunda değil ki... Sokakta kocası kadını doğruyor polis bile yaklaşmıyor yanına.Önce caydırıcılık olsun!

Serçe! 
 29.12.2008 12:50
Cevap :
ZATEN CAYDIRICILIK OLSA BUNLAR YAŞANMAZ. BİRAZ MİZAHİ YAKLAŞMAK İSTEDİM BU KONUYA. YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER TUĞBACIM.  29.12.2008 16:24
 

Soygun var desek, yine de dönüp bakmayacaklar. Ya çok yoğunlar, ya da sohbet ediyorlar. İkisinin arası hiç olmuyor. Sıra bekleyenlerde, sıralarını o kadar güzel koruyorlar ki, çekil soyacağım desek, vermeyecek sırasını. Sen espri yaptın ama ben ciddiye aldım. Maşallah canım. Espriye devam.

SINIR 
 28.12.2008 17:59
Cevap :
Teşekkürler canıkom =)) espiriye devam. teşekkürler yorumuna.  28.12.2008 22:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 749
Toplam yorum
: 2097
Toplam mesaj
: 46
Ort. okunma sayısı
: 1942
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster