30 Kasım '10
- Kategori
- Ekonomi - Finans
Bankalar ve olmayan blogları
Bankalar niye müşteri memnuniyeti için ya da müşterilerini bilgilendirmek için blog açmazlar ki?
Hep bu soruyu sorarım kendime ve bir türlü de bulamam. Gelişen teknoloji artık interneti tüm evlere soktu ve hemen hemen çok büyük bir müşteri portföyümüz devamlı internet kullanıcısı...
Peki buna rağmen kişilerle birebir iletişim demek olan blog kavramını hiç düşünmeyiz? Birkaç müşteri temsilcisi daha fazla çalıştırmamak için mi? :))
Biz bunu yapmadıkça müşterilerimiz bizim adımıza başkalarına başvurmaya devam edecektir. Bakın bu siteye sorulan sorulara, ya da bu siteye. Yorumları okuduğumuzda müşterilerimizi ne kadar başı boş bıraktığımızı görebiliriz belki de. İlgililerin dikkatine sunarım. Umarım dikkate alan olur.
Hep bu soruyu sorarım kendime ve bir türlü de bulamam. Gelişen teknoloji artık interneti tüm evlere soktu ve hemen hemen çok büyük bir müşteri portföyümüz devamlı internet kullanıcısı...
Peki buna rağmen kişilerle birebir iletişim demek olan blog kavramını hiç düşünmeyiz? Birkaç müşteri temsilcisi daha fazla çalıştırmamak için mi? :))
Biz bunu yapmadıkça müşterilerimiz bizim adımıza başkalarına başvurmaya devam edecektir. Bakın bu siteye sorulan sorulara, ya da bu siteye. Yorumları okuduğumuzda müşterilerimizi ne kadar başı boş bıraktığımızı görebiliriz belki de. İlgililerin dikkatine sunarım. Umarım dikkate alan olur.