Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '07

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
Okunma Sayısı
1224
 

Bankama mektup

Bankama mektup
 

00……..61 Nolu müşterinizim. Kredi kartımı yıllık üyelik ücreti sebebiyle iptal ettirdim… Bankanızın Yeldeğirmeni şubenize giderek, kredi kartımı iptal ettirdiğimi, birikmiş maximum puan harcamalarımı yapabilir miyim diye şef hanıma sordum... İlk kez böyle bir müşteri sorusuyla karşılaştığı belliydi... Yanımda Genel Müdürlüğünü aradı… Karşı tarafla yapılan uzun bir konuşmadan sonra karşılıklı karar verdiler... Ben, yapmış olduğum harcamalarla, bankanın müşterisine verdiği bu harcama hakkını hiçbir surette kullanamazmışım... Çünkü kredi kartımı iptal ettirmiştim…

Bankadan çıkarak en yakın bir alışveriş merkezine gidip aynı bankanın Bankamatik kartını verip, ne kadar YTL para-puan harcamasını yapabileceğimi sordum... Kasiyer bayan kartımı kontrol edip, harcama yapabileceğim rakamı söyledi... Alışverişimi biriken harcama yapabileceğim para miktarı kadar yaptım... Teşekkürler İş Bankası

Bilinçli bir tüketici olarak, şunu sormak istiyorum...

Bankanın yöneticisi ve diğer görevlileri, müşterisine yanlış bilgi verme hakkına sahip midir?

Saygılarımla,

Resim: Milliyet

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 358
Toplam yorum
: 1564
Toplam mesaj
: 176
Ort. okunma sayısı
: 4494
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster