Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

     
    Kategori
    Ekonomi - Finans
     

    Bankanın kredi kartı ücretinde görülmemiş uygulaması.

    Devlet sektöründe maaşlı çalışan memurum. Maaş müşterisi olduğum bankanın kredi kartı üyelik ücreti almayacağız, size uygun vs faizler maizler vb kampanyalarında kredi kartı aldım. Söz konusu kredi kartının 2010 yılındaki bir ekstredinde gözüme ''üyelik ücreti'' adı altında bir bedel çarptı. İnternet bağlantımın olmadığı ve ekstre detayını göremediğim bir zamanda gerçekleşen tahsilatı bir kaç ay sonrasında farkettim ve bankaya telefon açtım. Halledeceklerini söylediler tık yok. 5 kere şikayet dilekçesi oluşturup 1 kere de iadeli taahhütlü posta ile bankanın maaşlı müşterisi olduğumu ve yasal sözleşme de bankaca tarafımdan bu üyelik bedelinin tahsil edilemeyeceğini, tahsil edilse de iade edileceği gibi bağlayıcı hükümler olduğunu belirtmeme rağmen standart bir şekilde gönderilen mesajı atıp durdular. Ben de inatla tüketici hakem heyetine başvuru yaparak ardından da tüketici mahkemesi yoluyla bankaya dava açtım ve icra takibi başlatarak söz konusu parayı tahsil ettim. Şimdi bu noktaya kadar ne var diyeceksiniz. elbette işleyiş olarak rutin gelen bu olayın sonunda bir sonraki ekstremde ''....... sayılı dosya ödemesi''  adı altında avukat bedeli ve söz konusu borcun toplamı kadar rakam kredi kartı ekstreme yansıtılmıştı.  Bankayı arayıp söz konusu durumun ne olduğunu sorduğumda ise durum çok daha vahimdi. ''Borcunuzu ödemezseniz haczederiz. '' diye ceap veren bankacılarla konuşmak durumunda kaldım.

    Tekrar tüketici mahkemesine verdim bakalım sonuç ne çıkacak.

    Not: tüm bu olaylar vuku bulurken bankanın bu uygulamasını Bimer ve Bddk ya yazılı olarak şikayet ettim ancak tamamen gayri resmi olan ve mahkeme kararını hiçe sayarak yasal olmayan bir şekilde hesabımdan parayı çeken banka karşısında ne bir işlem yapıldı ne de bimerden tarafıma cevap verildi. Şikayet numarası durmasına rağmen şikayetin kendisi ortada yok.

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 106
    Kayıt tarihi
    : 06.03.08
     
     

    Memurum. Yaş 35 olmamış ama yolu yarılamışız şimdiden. ..