Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Banyoda kalmasın sevişmeler (7)

Banyoda kalmasın sevişmeler (7)
 

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (7)

Bir tartar, iki tartar, üçüncüsünde de ne kendinizi ne de duygularınızı tartabilirsiniz.. Bu demek oluyor ki çelişkili bir ilişki içindesiniz.. İlk aklıma gelen ondan ilginizi esirgemeyin ve hiç azaltmadan devam edin.

Çok değil, kısa bir zaman sonra birde bakmışsınız ki o ulaşılamayan kişi, sizinle en özel anlarını paylaşıyor..
Sakın şaşırmayın! Sizin düzeyli yaklaşımınız ve kendinizden emin tavırlarınız aynı şekilde seyrettikçe bir de bakmışsınız ki gönlünüzün sultanı sizinle aynı çerçeve içinde gülümsüyor bütün sevdiklerinize..

Biliyor musunuz?
Sizler çok güzelsiniz, çok yakışıklısınız ve sizler çok akıllısınız..
Hiç unutur muyum sanıyorsunuz?

Sizler zaten sevdiğiniz kadına, erkeğe sadık birer eş olacaksınız!!!
Şimdi ne mi yapacaksınız?
Kadına ve erkeğe özel olan bu mutluluğu yakaladınız diyelim. Onun için de ailenizden ve çevrenizden başlayarak bu mutluluğu herkese ve tüm dünyaya yaymalısınız.. Çünkü; artık ışık sizsiniz!

Bugünden sonra sevdiğiniz kişiyle birlikte yol alırken sevgili, saygılı ama mutlaka dengeli olmayı unutmayarak yaşayacaksınız değil mi?

Siz bir sürü deneyimden birlikte geçiyorsunuz.. Sakın ola ki bundan sonra ikilem yapıp, hiç bir işinizi şansa bırakmayınız ve kararsız kalmayınız. Sonuç ufak tefek kırıklıklar ve kaybedişler olsa bile elinizde kalan deneyimler sizin için en büyük kazançtır.

Aklınızı Şeytan mı dürttü?

Birde baktınız ki yaptığınız seçimden memnun kalmadınız ''ne kadar ayıp'' demiyeceğim! Bunu belli etmeniz yerine, ''içinize çekilin'' ve nerede hata yaptığınızı bir daha düşününüz.. Kendinizi ve karşınızdakini bir daha tartın..

Ben mi? Yola biriyle birlikte çıkmışsam şayet ''yolda adam ekmek olmaz'' onun için de yoldan ve yolcudan tekrar emin olana kadar, yola devam! Ta ki inancıma ve kitabıma ters düşene kadar. (ne demek istediğimi anladınız sanırım?)

Ama bu defa yolunuza çıkan her engeli, aklınıza gelebilecek bütün sıradan şeyleri yolunuzun üzerinden kaldırmayı unutmayınız ve yola öyle güvenle devam ediniz..

Hangi birimiz farkındalık istemez ki?

Kadınlar çiçektir deriz, onlara çiçek vermek isteriz. Ama onlar bazen de gül yerine, yedi dağın ardında biten yaban mersinine akıllarıyla takılı kalırlar.. Bilmez miyim?! :)

Erkeklere gelince!
Siz onların futbol merakından eminsiniz değil mi?
Peki hiç aklınıza gelmedi mi?

Erkeğiniz sizin onu küçücük bir çocuk gibi elinden tutmanızı ve doğruca banyoya götürüp onu yıkamanızı ne çok istiyordur kim bilir?
Bu bıcı bıcı işinden öyle çok memnun kalacak ki zaten siz bu tatlı olayı paylaşan biri olarak yakından şahit olacak ve tek hisseden olacaksınız.. (denemesi iki bidon su parası :)

''Allah aşkınıza'' hepimize diyorum! Özellikle genç ve evli çiftlere! (daha evlenmeden boşanmaya niyetlenenlere!)

Azıcık kendi zevkinize göre değil de karşınızdakinin de zevkine güvenin.. Madem o kadar çok biliyorsunuz da ne diye ilişkilerinizde hep yamuk çizen siz oluyorsunuz?

Hiç unutmuyoruz! Birbirimizi kadın ve erkek olarak değil de önce insan olarak düşünüyoruz!

Şimdi doğru karşıdaki bakkal amcaya hani şu bizim bildiğimiz mumlardan alıyorsunuz.. Sonrası mı? Banyonuzu mumlarla ışıklandırıyorsunuz.. Benim söylememi beklemeyin lütfen! Doldurunuz küveti.. Evde ne kadar yapay çiçek varsa içine de boca ediniz..

Müzik! Müziği unutmayınız! En romantiğinden, komşuların ve sizin kulaklarınızı tırmalamıyan cinsinden olsun..
Yine ben mi hatırlatmalıyım zevkinize göre limonata ve ayranı? Hadi şimdi; eşinizi, sevdiğiniz o kadını ve o adamı, yani ''helaliniz olanı'' banyoya, aşka davet ediniz.. Kesinlikle hayır demiyecektir.. (Nedense eminim!)

Bundan sonrası sizlere kaldığı için, ben şimdicik ne bişicik diyorum ne de bişicik düşünüyorum. (!) Düşünmek dahi istemiyorum diyorum anlamıyor musunuz? Çünkü; hayali bile kudurttuyor ve çok ağlatıyor beni. :(

Bu yazılanları nereden mi uyduruyorum? Açıklıyorum!

Yaşamış olduğum kahrolası ihanetlerin ardından tarafıma miras bırakılanları (sadece) emekleyen kalemimle birlikte (sizler için!) hatırlıyorum efendim..

İsterim ki yazacağım bu sözümü hiç unutmayınız ve daima hatırlayınız!

''HER DÜŞÜŞ BİR ÖĞRENİŞ, NE DÜŞÜŞ BİTER NE ÖĞRENİŞ''


(?) Kim mi demiş? Ben demişim ve ben karalamışım efendim. :(

Sabiha Rana

Gönül notlarım:

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (1) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=112098

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (2) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=112191

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (3) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=113735

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (4) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=113944

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (5) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=114525

Kadın+Erkek=Aşk ve Mutluluk (6) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=115441

Banyoda kalmasın sevişmeler: (7) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=115635


Acı bir ''aşk'' hikayesi: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=61134

Okurken iyi müzik de''joyfm'de'' buluşalım: http://www.joyfm.com.tr/

Fotoğraf: Milliyet

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..