Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Ekim '08

 
Kategori
Dünya
 

Barack Obama Amerikan tarihinin kralı!

Barack Obama Amerikan tarihinin kralı!
 

Ben de BARACK OBAMA için Amerika'n Tarihinin Kralı Diyorum! Milliyet


İnternetin kralı Barack Obama seçilmiş duydunuz mu?

Peynir ekmek yiyin ama internetinde kralı mı olurmuş demeyin!

Barack Obama İnternetin kralı seçilmiş..
Yakışır.
Benim kalbi düşünceme göre, Sayın Obama'yı ABD'ye Amerika'ya Başkan olarak çok yakıştırıyorum..
Ve dua ediyorum!
İnşallah Obama kazanır.. Diye!
Benim canım ilk kez Amerika'daki seçimlere karışmak istedi..
Onun içinde Obama diyorum! OBAMA! (bu arada) I LOVE YOU OBAMA :)

Hani deriz ya hep, bazen tartışmalarımız da İNTERNET SANALDIR GERÇEKTİR VS. dir DİYE!
Ben de hep demişimdir ki internet gerçeğin ta kendisidir diye.

Burada insanlar dürüst değillerse, gerçek hayatta da o kişilerden dürüstlük beklemeyin.

Yoksa beynimin aptal kıvrımlarını güldürürsünüz ve hiç yere azarlar.. İyisi mi nerede olursak olalım biz olalım.

İnternette Obama'nın Cumhuriyetçi aday John McCain’e göre daha çok arkadaşı varmış.
Sevilen insanın eşi dostu çok olurmuş derdi rahmetli ninem.. Yeter ki onlar çakma (sahte) olmasınlar..
O zaman sandıktan da çakma oy çıkar ve çarpılıverirler.. Tanrı korusun!

Bu haberin içine neden mi sızdım?
Aslında ben bazı dostlarıma şu mesajı vermek istiyorum!

Benim de ama internette ama gerçek yaşamda ne yalan söyliyeyim, Amerika'da yaşayan ve Amerikan vatandaşı olan epeyce kabarık nüfus kağıtlı, eşim dostum var.. Onlara buradan ''merhaba'' demek istiyorum!

Merhaba dostlarım nasılsınız?

Bu yazımıda okuduğunuz için, sizlere ayrıca çok teşekkür ediyorum..

Eminim ki siz anladınız benim ne demek istediğimi?
Diyorum ki efendim..
Obama genç, dinç ve yakışıklı.. Laf aramızda sizler Türkiye'ye gelirken hep bana çukulata getirmez misiniz?
İşte onun için, sizlere uzaktan da olsa bir Obama selamı yollıyıvereyim dedim..

''Melekler yüreğinden öpsün OBAMA'' ben CİMBOM'a şampiyon olucak demişidim cimbom şampiyon oldu.

Bu hep böyle olur.. Şimdi de diyorum ki Allah'ın izniyle ''Barack Obama ABD Başkanı!'' da'ha ne'olsun? Obama'ya selam olsun..

VE ÖNEMLİ BİR GELİŞME!

OBAMA TÜRKİYE'ye ''İŞGALCİ'' DEDİ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=138365

Sözünüzü geri alınız Sayın Obama ''İŞGALCİ SENİN AMERİKANDIR!''


Sabiha Rana


İnternetin kralı Barack Obama

Haber: http://www.milliyet.com.tr/Dunya/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=dunya&KategoriID=&ArticleID=992121&Date=17.09.2008&b=Internetin%20krali%20Barack%20Obama&ver=59


Küresel ısınmaya ne gibi katkılarımız oluyor?

Mesela: Baş'örtü'sü'yle uğraşacağımıza, geliniz hep birlikte Türkiye'mizin ve güzel İstanbul'umuzun tertemiz mis gibi geleceği için, yatırım yapalım, yemyeşil bir örtüyle dünyamızı kaplayalım ama en önce de TEMA'ya katkıda bulunalım.. Başka çare yok! Çünkü;ne başka dünya, ne başka Türkiye, ne de başka bir İstanbul var! Ama! TEMA'da hayat var! http://www.tema.org.tr/

İletişim: TEMAVakfi@tema.org.tr



YA KIZ ÇOCUKLARIMIZ? HAYDİ ONLARIDA UNUTMAYALIM!

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ
https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..