Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '19

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bardakta Puding - Ar-Ge

Yaz mevsiminin yaklaştığı hatta nerdeyse geldiği şu günlerde hepimiz soğuk içecek ve yiyeceklere doğru yöneliyoruz. Sıcak çaylar ve kahveler yerini limonata, soda ve dondurmalara bırakmaya hafiften hazırlanıyorken ben de bu geçişin farkında olarak sektörü şöyle bir inceliyorum. Hatta tek ben değil tüketiciler de genel olarak bu dönemde “Ferahlatıcı, sıcaktan kurtaran” gıdalar peşinde.

Daha önce genellikle farklı tarzda serinletici içeceklerin üretiminden, değişik dondurma tasarımlarından ve üretimlerinden sık sık bahsetmiştim bilirsiniz. Bu sefer bir arkadaşımın bana bahsetmesiyle birlikte hemen inceledim ve dikkatimi “Bardakta puding“ düşüncesi çekti. Yine gıda sektöründen bir üretici, bu düşünceyle bir ürün geliştirmiş. Bu puding diğerlerinden farklı olarak pişmesin demişler. Yani bu üretimde puding pişmeye gerek duymadan soğuk süt eklenerek tüketiliyor. Adından da anlaşıldığı gibi bu tüketim bardakta gerçekleşecek kadar kolay bir düşünceden oluşuyor. Şuan için çikolatalı, vanilinli- çikolata parçacıklı ve kahveli olan çeşitleri mevcut. Tüketiciler tarafından ilgi arttıkça daha fazla çeşitle karşımıza çıkar belki, neden olmasın?

Puding fikri belki ilk duyduğunuzda “Aa ne var canım?“ dedirtse de  “Pişirme aşaması olmadan ve hızlı soğuk tüketim” fikrini sağlaması oldukça ilgi çekiyor kabul edelim.  Puding severler için sevimli bir adım değil mi?

Sağlıkla Kalın!

Not:  “ Yaz yaklaştıkça bizlere el sallayan ferahlama isteğimiz, hoşgeldin. “

Gıda Mühendisi

Nermin Özge BİLGE

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..