Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Haber
 

Barış Akarsu trafik kazası geçirdi...

Barış Akarsu trafik kazası geçirdi...
 

DİZİ çekimi, konser ve düzenlediği şarkı yarışması nedeniyle Bodrum'da bulunan şarkıcı Barış Akarsu, doğum gününde geçirdiği trafik kazasında ağır yaralandı, iki kız arkadaşı hayatını kaybetti. Otomobiliyle, kavşaktan yola aniden çıkan ve meşrubat yüklü kamyonun altına giren Barış Akarsu'nun durumunun ciddi olduğu bildirildi. Bodrum'da lösemili çocuklar yararına şarkı yarışması düzenleyip konser veren yardımsever sanatçının arkadaşları, hayranları, hastaneye akın etti.

www.milliyet.com dan alınmıştır...

Bu sabah internette haberlere bakıyordum ve Sevgili Barış Akarsu'nun trafik kazası geçirdiğini gördüm, ve 2 arkadaşı da hayatını kaybetmiş, Barış Akarsu' nun durumu ağırmış Milliyet'ten takip ediyorum, beyin ameliyatı olmuş, doktorlar durumu kritik diyorlar, Bodrum' da Torba kavşağında olmuş, Ailesine geçmiş olsun ve dualarımız Barışla olsun. Enkısa zamanda iyileşmesi deileğiyle.. :((((

SEVGİLİ BARIŞ; AİLENİ VE SENİ SEVENLERİ ÜZME, BİR AN ÖNCE İYİLEŞ...

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..