Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Barış İçin Alan Açmaya Var Mısınız?

Yaşadığımız tatsız olaylar sebebiyle bu haftaki yazımda barıştan bahsetmek istiyorum. Size bir teklifim var.  Hep birlikte, barışın olduğu bir dünyayı hayal etmeye ne dersiniz? 

Çoğumuz barışı hayal etmek yerine yapılanları lanetlemeye daha fazla zaman harcıyor... Bunda bir sorun yok. Fakat enerjilerle ilgili şu gerçeği de göz ardı etmemek gerekir. Evrende var olan enerjiyi bizler belirliyoruz. Buna da evrensel bilinç deniyor. İyi şeyler yapıldığında iyi, köyü şeyler yapıldığında ise kötü şeyler oluyor...... Bu yüzden de şu an yaşanılan olayların tam zıddı olan barışı hayal etmek yanlış olmaz. Çünkü her şey bir hayalle başlar.. Geçmişte büyük şeyleri yaratan Edison, Einstein gibi insanlar, önce hayal ettiler sonra da bu hayallerini gerçekleştirdiler.  

Evimizin yolunu bulmak için bile önce yolun hayalini kuruyoruz. Hadi, şimdi, şu an çektiğimiz bu acıyı fırsata çevirelim, herkesin barış içinde yaşadığı bir dünyayı imgelemek için itici güç olarak kullanalım, hayatımızda barış dolu daha güçlü adımlar atmak için fırsat yaratalım. Öyle ki, mülkiyet kavramının, sınırların olmadığı, hırsın, açgözlülüğün olmadığı, paylaşımın hiç eksilmediği bir dünya hayal edelim. Bu sözler tabii ki bana ait değil, bu sözler, John Lennon’a ait.

John Lennon, İmagine şarkısının son dörtlüsünde barışı hayal etmekle ilgili şunları söylüyor... 

“ Belki benim hayalci olduğumu düşünebilirsin, ama ben tek değilim,

Umarım bir gün sen de bize katılırsın ve dünya tek vücut olarak yaşar”

Evet belki benim de hayalci olduğumu düşünebilirsin... Ama olsun.. ben de bir gün bana katılacağınıza inanıyorum. Hadi, herkesin barış içinde yaşayacağı bir dünyayı hayal etmeye başlayalım. Belki bir şeylerin değişmesine yardımcı oluruz.  

İmgelemenizi kolaylaştırmak için aşağıdaki linki kulllanabilirsiniz. .John Lennon'dan İmagine..

https://www.youtube.com/watch?v=DVg2EJvvlF8

 

Her Daim Sevgi ve Işıkla

Nefestr.com

Sibel Kavunoğlu

 

Imagine theres no heaven/Cennetin olmadığını hayal et

Its easy if you try /Eğer denersen bu kolay

No hell below us /Altımızda cehennem yok

Above us only sky /Üstümüzdeyse sadece gökyüzü var

Imagine all the people/Hayal et bütün insanların

living for today... /bu gün için yaşadığını...

Imagine theres no countries /  Hiç ülke olmadığını hayal et

It isnt hard to do /Bunu yapmak zor değil

Nothing to kill or die for /Öldürecek ve uğruna ölecek bir şey yok

No religion too /Ve din de yok

Imagine all the people /Hayal et bütün insanların

living life in peace... /hayatı barış içinde yaşadığını

Imagine no possesions /Mülkiyetin olmadığını hayal et

I wonder if you can /Yapabilir misin merak ediyorum

No need for greed or hunger /Hırsa ve açgözlülüğe gerek yok

A brotherhood of man /İnsanların kardeşliği

Imagine all the people /Hayat et bütün insanların

Sharing all the world... /Tüm dünyayı paylaştığını

You may say Im a dreamer /Benim bir hayalci olduğumu söyleyebilirsin

but Im not the only one /ama tek ben değilim

I hope some day youll join us / Umarım bir gün sen de bize katılırsın

And the world will live as one /Ve dünya tek vücut olarak yaşar

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..